AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
98Cevap
Senin bu durumun da temizlik yapmaman gerekir. Zaten çalışıyorsun işten eve geliyorsun dinlenmen gerek.
Bir gün iznin var onda da ancak kendini evini temizlersin kaynananın evini temizlemek nasıl bir saçmalık ya
Bir kez gidersen hep beklenti oluşur. Ama sen bilirsin dua alırsın. Çalışan bir bayandan başka yorulduğunu ifade edebilirsin.
Saçmalığa bak. Çalışıyorsan kendi evinizi bile eşinle beraber temizlemen lazım. Gitmeyerek iyi yapmışsın
Eşindeki hanzoluk da bi ayri yani. Neden gitmedin diye sorması peki😵 güzel bir dille vereceksin ağızlarının payını.
Az yesinse uşak tutsun ekonomik güçleri yoksa yardım edersiniz temizlikci gelir temizler senden böyle bir şey istemesi ayıp
Ben yaparım hem kendi evimi hem onunkini ama sen çalışıyorsun hakları yok
Zorunda Değilsin Kaynanan Temizlikçi Tutsa Sana Anlayış Gösterse Güzel Olabilirdi
VESSELAM
tabii ki zorunda değilsin. bırak gitsin yapma boş ver.
Yaw onlarda biraz düşünce olsa haftada bir günün var cagirmazlar
Zorunlu değil tabiki. Sosyalleşmek gezmek eğlenmek seninde hakkın. Bu yüzden anı yalamaya bak.
yorgundum canım gidemedim de eşine niye gitcem falan dersen işte o zaman cıngar çıkar
annem de babaanneme yapmıyor o da aynı şekilde sen de yapma herkes kendi temizliğini kendi yapsın
Yardım etseydin yapmak zorunda değilsin ama ne biliyim işte kaynanalar böyledir söylenir dururlar
Tabii ki de yapmak zorunda değilsin
Eli ayağı mı tutmuyor sanki
Kadın tutsunlar o zaman
Gitmen lazım her zaman denk gelen bi şey değil zaten
Niye gitmesi lazımmış?
Onun gitmesi lazım sana mı git dedik
Onun da gitmesi gerekmez
Çok istiyorsanız analarınızin evini gidin kendiniz temizleyin
Ne demek gitmesi gerekmez kızım biz Anadolu insanıyız dışardan komşun çağırsa senede 1 kez yine gidersin hadi bu komşun değil kaynanan senede 2 bilemedin 3 sefer gelen bi şey için eşini ve ailesini üzmeye değer bi şey mi Allah aşkına şu feminizm yüzünden türk aile kültürünü boza boza sizin gibiler yüzünden aile yapısı denilen bi şey kalmadı
Kadın zaten çalışıyor ve kendi evinin temizliği var. Eminim kaynanası da tek değildir.
Ya arkadaşlar ben fikrimi belirttim bana göre olması gerekeni söyledim
Karşıma geçmiş benimle muhalefet oluyorsunuz
Biriniz evde kalmış biriniz daha evlenmemiş siniz bile kalkmış bana aile hayatından bahsediyorsunuz lan ilk önce kendiniz bi yaşayın görün ondan sonra akıl verin bekara karı boşaması kolay
Kendi kendine atarlanıp duruyorsun. Al fikrin sende kalsın
Merak etme fikrim sadece bende kalmadı şu an böyle bir konuda fikir sahibi olmak isteyenler sizlerden daha tecrübeli ve hatta erkek gözünden olaya bakış açısını görmek isteyenlere kafasında bile
Ama siz benim anlattıklarım işinize gelmediği için fikrimi kabullenmekte ve doğru olduğunu anlamamak için elinizden geleni yapan tiplersiniz
Bayram temizliği dip köşe her yeri temizlemektir yapılması lazımdır!!
Ne münasebet yapmak zorunda değilsin İslam dininde bile yeri yoktur
Kendi annen olsa gider miydin? Bana kalırsa zorunda degilsin
Hakları yok ama abartilmadigi ve emri vaki kilinmadigi sürece gitmen gerekirdi ayıp etmişsin.
Kendi evimle seninle ilgilenmek için gitmedim de sende.
Tam kafasına saksı atmalık bir eş sonuçta izin gününde sende evini temizlemek istersin dimi
Çalışan bir kadınsanız, eşiniz tepki vermemesi lazım.
Yok oyle bidava bosanma sebebi zorbalik çalısan birine bu yapılmaz
Buna hakları yok. Çalışmasan da, boş da olsan, ancak gönül rızasıyla yapılabilecek bir iş bu..
Kimse hizmetçi değil, en doğrusunu yapmışsın. Eşine de bu tutumu dolayısıyla yuh artık diyorum, haksız olaya anası da olsa tepki göstermesi gerekirken yaptığı hareket büyük ayıp
Zorunluluk değil ya seve seve ya da seve seve yapacaksın 🤣🤣🤣
Mecbur değilsin, evlerini sana güvenerek mi temizliyorlar?
Mecbur değilsin de yapsanda kötü olmaz kaynana sonuçta yapsanda eline yapışmazz.
Yapmak zorunda değilsin. kizlarimiz. kejdini ezdirmesin hem çalış hem evini temizle hemde git kaynana evine oldu kafalar değişmeli
anasının kukusu eşin de tam bir malmış çalıştığını bildiğin halde gelip sana hesap sorması çok biliyorsa gitsin kendisi yapsın aptal aptal adetler muhabbetler. Çalışıyorsun kendi evini mi temizleyeceksin onların evini mi köyde mi yaşıyorlar nasıl bir zihniyet…
Zorunda falan değilsin. Eşin çok istiyorsa gidip kendisi yardım etsin annesine
Hayır elbette Yok hakları.. isterler belki ama hayır demek senin özgürlüğün..
Ne kadar basit konular ve böylesi basit davranışlar
Kesinlikle yok az yesinler de bir temizlikçi tutsunlar fırsatını verme herkes haddini bilsin. Bu ne ya nedir bu kaynanalardan çektiğimiz insanız biz köle değil
Hayir zorunda degilsin bir kere gidersen bir daha yakani kurtaramazsin
Böyle kaynanalar hala var ya şaşırıyorum. Ne kadar görgüsüz, kültürsüz insan dolu ülke
Sen temizlikçi gönder mesajı alırlar, parasınıda kocana yaz
bizimkini de yapacaksın:)
İnan bana yapmak zorunda değilsin çalışıyorsun ve kendi evin var ….
Kaynananar genelde yilanlik yapiyor, sorun esinde. Orta yolu bulmasini beceremeden evlendirmeyin su ogullarinizi
Kaynanalar*
Çalışan gelinlerin çoğu çocuklarını kaynanasına baktırıyor ama hem de sade bayramdan bayrama değil senelerce her gün
Hiç maaşı falan yok mu, tutsun birini yaptırsın çok istiyorsa, ona buna minnet edeceğine şikayet edeceğine, gelin değil köle almışlar sanki
Tamamen sana kalmış bu konuda eşin seni kesinlikle yargılayanmaz kesinlikle ama kesinlikle yapma mecburiyetin yok senin vicdanına kalmış baskıda yapamaz sana kimse tamamen sana kalmış bir şey kolay gelsin☺️
Yapmak zorunda değilsin fakat empati kurmak lazım.. öz annenin bir gelini olsa gelini ona yardım etmezse annen ne kadar üzülür ya da senin bir gelinin olsa ve aynı şekilde gelinin sana yardıma gelse ne kadar mutlu olursun hiç düşündün mü? bu da öyle…
Ay ne alaka şimdi. Benim annemin gelini gelmese üzülmez istemezde zaten öyle bir şey
Gelinler bunun için mi alınıyor sanki
Ben yorumumu belirttim ayrıca herkes sizin anneniz değil insan ister seveni değer verip yardımına geleni olsun. zorunuza giden ne böyle tepki veriyorsunuz siz yapmazsınız biter.
Nolucak bir gün temizlikten bizde kaynana olucaz sonuçta onun duasını alsaydın keşke herşeye zorundamıyım şöylemiyim hizmetçimiyim gözünde bakmayın..
Saçmalama tabiki değilsin. Bak şimdi diyelim ki çok hasta olur ya da ne bileyim yardıma ihtiyacı olur o zaman gitme imkanın varsa git bence. Ama yok bunu bir mecburiyet gibi sana yaptırırlarsaa asla kabul etme
Üstüne bir de şikayet etmek nedir?
Tabii ki yok gitmek isterserseniz yardım etmek istediğiniz için gidersiniz yapmanız gereken bir şey olduğu için değil eşiniz ve kaynananız böyle bir şey için sizi sorumlu tutuyorsa bu sizin probleminiz değil
Ya zoruda değilsin de her zaman bayram mı oluyor arkadaş. Gidiverin hatır gönül yapın belin falan mı ağrıyor git iftara yemek yap işin ucundan tut ne olacak yani. Olan sadece adama oluyor arada kalıyor.
Oğlu yardım etsin o zaman
Etsin ben etmesin mi dedim? Ama yılda 2 defa bayram oluyor bu kadar kasmamak gerek.
Kaynanası da gelininin evine yardıma giderse sorun olmaz
E tabii ki
@MustafaCi neden adam arada kalıyor acaba? Annesi oğluna şikayet ettigi için. Kaynana mertçe açıkça geline derdini anlatacak, oğluna sızlanmayacak !!
Hakları yok bidaha gitme hiç gitme kendine gelin ald o hizmetçi değil evi temizlemiyosa evlatları var oda yoksa birini tutsun
Şimdi bir soru sormak var cevabını bulamadığımız birde soru vardır sadece soru sormak için takılanlar bu soruyu kendinize sorun bu uygulama saçma sapan sorulara gerek Yok benim düşüncem de bu saygı duymanızı temenni ederim.
Seni oğluna şikayet eden karıdan da hayır gelmez, kusura bakma çalıştığını bildiği halde gelip sana soran kocadan da hayır gelmez. İçinden gelerek yaparsan ayrı tabi ama zorunda değilsin. Geçsinler bu işleri
Abla şimdi şöyle bir şey var eğer yardıma gerçekten ihtiyacı vardır kimsesi yoktur çocukları yoktur yaparsın aksi takdirde bir zorunluluğun yok yani bence
Karı koca birlikte bayram temizliği yapsın. Çalışan kadın hicbirseye mecbur değil!!!
Ben çalışıyorum çok yoruluyorum de yapma en sevmediğim şey ya eşin de yormasın seni düşünsün
Abla kusurs bakma ama aşırı canım sen zaten çalışıyorsun her gün 1 gün iznin var hayırdır seni kocana şikayet ediyorlar ya neyin kafası bu saray mı temizliyorlar sen olmasan ev temiz mi olmuyo
Zorunda değilsin tabikide ama yardıma gitmek insani bir şey sen yardım etmekte istemiyorsan bu seni suçlu göstermez ya da zorunluluk haline gelmez sen ne istiyorsan onu yap
Zorunda değilsin yardım etmek veya etmemek senle alakalı kimse kimseye bir şey yapmak zorunda değil istersen olur bunlar sonuçta seninde evin var sorumluluğun var sende insansın ve yorgun düşüyorsun
Hayır tabikide yapmak zorunluluğu yok ama eğer yapamayacak durumdaysa yapardım ben yani çünkü kendi annemi düşünürdüm gelinimiz yardımcı olsaydı çok mutlu olurdum bende empati olarak bence yapardım
Eşin orduluysa bu sana problem çıkarır ama doğuluysa bunu bi nevi yapmak zorunda gibi bişeysin çünkü herzaman doğululuarın prensip ve kadınlara sundukları çok şey var bu yüzden bunu zevkle yaparlar
Bi soru sordun cevapladık insan gibi kendi görüşümüzü yazdık verdiğin cevaba bak sence ben mi pisliğim yoksa sana bu soruyu sormana neden olan kaynanan mı
Zorunda değilsin viçdanına kalmış kendi evinide temizlemen gerek iki ev seni çok yorar