AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
98Cevap
Temizliğe çağırmak mı? İstedikleri kadar çağrısınlar. Buna hakları olmadığı gibi gitmekte de mecbur değilsin. Eşin neden sana soruyor da annesine sormuyor?
Yoo değilsin tabiki de... Çok isterse kendi evlatlari gitsin yapsın temizliği ya da hepsi aralarında para toplayıp bir temizlikçi çağırıp hallettirebilirler.
Kaynananızın kendi kızı yok mu neden sizi arıyor yapmak zorunda değilsiniz tabiki
Sen kayananla evli değilsin ki onun evini temizleyesin sen eşine ve evine bakarsın başkalarının evine değil sen istemediğin halde zorla yaptıramazlar hakları yok buna
Çalışan biri olduğunu bildikleri halde seni çağırmaları saçma geliyor bana. Birde eşine şikayet etmeleri ayıp olmuş. Bir günde olsa senin günün mecbur değilsin
Yapmak zorunda değilsin evin ayrı yolun ayrı bir de çalışıyormuşsun yani
Niye gidiyorsun tüm hafta çalışıyorsun 1 gün ev de kalıyorsun. iyi yap mişsin eşin gitsin senin yerine
Yapmak zorunda değilsin ama senin ailen içinde bir sorun olur o zaman eşinde yapmak zorunda değil sen yapki eşinde yapsın sen yapmasan eşinde yapmaz
On numara yorum
Teşekkür ederim
Burada önemli olan eşinle iletişimin diğer hiçbir kimseye açıklama yapmak zorunda değilsin eşine durumu güzelce izah etmelisin anlayışlıdır umarım
Benim sadece 1 günüm var kendime ayırabildiğim. asıl onlar toplanıp gelip benim evi hayrına temizlesinler de eşine 😃
Pess vallahi bi yasima daha girdim senin kocana bi sorman lazim seni ne olarak goruyo acabaaa bu konunun sana kadar bile gelmemesi lazim Uzuldum 😔
değilsin 65 yaş üstünde ve hasta bi kadınsa yardımcı tutsunlar ya da hangi çocuğuyla yaşıyorsa o yapsın annesinin bayram temizliğini
Hayır tabıkide calışıyon bıde temizlikci tutsun mezaramı goturecek parayı cağırma cesaretini nerden buluyor ki
Hicbir seye mecbur degilsin. Gercekten yardım etmek istiyorsan esinle git. Onun dısında senin böyle bir yükümlülügün yok.
Hayır değilsin asko. Evini temizleyemiyorsa gitsin evi temizleyecek birini tutsun versin parasını. Gelin aldı hizmetçi değil.
Git ya ne olucak sende bir gun kaynana olucan ALLAH korusun gücün kuvvetin olmaz sende cagirmak zorunda kalirsin bise olmaz 1 gunden
Tabiki zorunda değilsin köle mi aldı gelin mi aldı kendi yapsın. Haftada bir gün iznin var onu da kaynana mi yar edeceksin
Buna tabiki de hakkı yok Allah'ım neler duyuyoruz senin öyle bir zorunluluğun yok ki yok yani temizlikçi çağırsın iki kuruş versin de
Değilsin tutsun birini yaptırsın ya da eşine söyle o yaptırsın babam anneme yaptırmaz böyle bir şeyi babaannem de istemez zaten nasıl kafa yapısı ya
Zorunda değilsin sonuçta senin de temizlemen gereken bir evin var. Ücreti ile yardımcı olacak bir kadın çağırabilir durumları varsa.
Hayır ne alaka hizmetçi misin gelin mi almış sakın kendini ezdirme çok meraklıysa kızı falan varsa o yapsın
Hayir tabiki yapmak zorunda deilsin elden ayaktan düşkündür hastadır yapılır ama öyle Bike olsa temizlikçi tutsun yapmak zorunda deilsin
Kusura bakmasın ama hizmetçisi değilim yapıyorsa buyur o gelsin beni düşünmeyen bir insanı ben niye düşüneyim 🙄
Asla ve katiyen değil ama benim anamın evinde bir yastık düzeltse benim hoşuma gider ama zorunda değil tabiki
Kaynanan sana gelsin yardima... Calisan bir insansin.
Yani gitmiş olman bi incelik olurdu ve aslına bakarsan bi gelin olarak gitmen gerekiyordu
oğlundan yardım istesin önce
Gelin almış oğlana ne hacet
Oldu ya gelin almış ne demek gelin mal mı ki alınsın? Temizlikçi tutsun
Kızım gelin yani adı üstünde... Bu kız anası çağırsa gitmicek mi... Buda anne oda anne... Bide kocası da sorun etmiş ne gerek var...
o zaman kaynanada gider gelinin evine temizliğe
Gelin doğum yapar kaynana gider bakar, gelin çalışır çocuğu kaynanaya bırakır... Zaten ihtiyacı olduğunda anasından çok emek veriyor.. temizlikte de ihtiyacı olsa yine gider... Çok da büyütmek lazım bu olayları.. alt tarafı bi temizlik... Bunun söz konusu olması aile içinde gündem olması bile gereksiz
ay öyle olmuyor vallahi ben kaynanamı çağırsam varya off off kıyamet kopar ben temizlikçimiyim diye hanımefendi. o yüzden böyle diyorum ben
Allah yardımcınız olsun diyim 🥲
Çalışmıyor olsan belki gitsen güzel olur ama çalışan insandan temizlik beklemekte çok saçma !
Niye yapicaksinki eli ayagi tutuyor herkes evini yapsa yeter.
Kesinlikle gitme!!! Birde neden şikayet ediyorlar eşinde bişeyler demesi lazım
zorunda değilsin. eşinde sorgulayacağına gitsin kendisi temizlesin
Mecbur degilsin Eli aya tutuyorsa kendi yapabilir ama yatalak sa ozaman yardim et derim
Bayram temizligi sevaptır tabi ama şikayet etmesi hoş değil
Değilsin valla Allah belalarını versin bütün kaynanaların
zorunda değilsin ki aynı zamanda çalışıyormuşsun yani. ne tuhaf insanlar.
Buna mecbur değilsiniz tabi ama eğer onu anneniz olarak görüyor ve seviyorsanız yardım edebilirsiniz
Tabiki hayiiir
Kızı varsa kızı yapsın sen niye yapasın
Günlük yardımcı tutarak destek olmak daha mantıklı sanki🤔zorundalık kısmına katılmıyorum😐
Tabiki degilsin ama yardım etsen her türlü iyi çıkan sen olursun... kaynanan kötüyse yapma ama
E bi zahmet yani.
Eşim annemin bayram temizliğini yapmayacaksa niye eşim yani?
sen annenin bayram temizliğine yardım etmiyeceksen neden oğlusun?
Yani bende yardım ederim o ayrı konu da. Eşim de yapmalı yani.
Kız çalışıyor bir gün izninde de kaynanasının evini mi temizlicek. Yapamıyorsa bir hastalığı varsa temizlikçi tutsun maddi imkanı yoksa gelinden o zaman yardım ister ama diğer türlü saçma bence
Hayır bence o izinli gününde yardım etmeli. Açıkçası sağlam bi aile altyapısı için bence kaynanayla ilişkiler çok iyi tutulmalı. Şahsım adına konuşayım; eşimle annemin arasının kötü olduğunu sezersem çok rahatsız olurum, üzülürüm. İyi bişey değil.
Ya tabi ki iyi değil ama bu tür sorunlar hep kaynanalar yüzünden çıkıyor. Kendi kızının başına gelse kaynanasının temizliğini yapmasını istemez ama gelin olunca hor görülüyor işte
Olabilir kadınlar arası ilişkileri sadece kadınlar bilir. Biz ne anlarız?
neyse kaynanası da gelinin evine temizliğe giderse gelinde gitsin o zaman sorun kalmaz
😂😂😂 al gülüm ver gülüm usulü diyosun.
Ya eğer yaşlıysa temizlik yapamayacak durumdaysa bence yardım etmende bir sorun yok
Değilsin bence bu kullanılmak. Neden sizi kullanan erkeklerle evleniyorsunuz? Çok bencilce ve saçma
Kocan yapsın ogluna yaptırsın kadınlar yapmak zorunda degil
Degilsin hele ki calisiyorsan bi gun iznin varsa hic degilsin
Tabikide yapmak zorunda deilsin ama eger başkalari yoksa yap derim (:
Zorunda değilsin, çalışan bi insana onu demek yanlış.
Zaten ayri yaşıyosanız hayır yapmak zorunda değilsin ama kadın zorlanıyosa bi el at😂
Bence değilsin zorunluluk değil bu içinden geliyorsa yapmalısın
zaten haftanın kaç günü çalışıyosun dinlenmek senin hakkın boş ver başka birşeyi kafana takma
senin ailende eşini temizliğe çağırsın
Yok tabi ki ya nedir bu gelinlerin çektiği!
Zorunda değilsin ama zorundasın
Gitmek zorunda değilsin eşinde anlayışlı olmalı işten geldi bizim ihtiyac var temizliğe gibi bahane üretmeliydi bence seni savunması lazım
Gelinsin sen gitçeksin
Öyle bir zorunluluğu kimsenin yok
Ana kuzusu bir erkeğin cevabı bu
Kadının bir rahatsızlığı olmadığı sürece kime ne bir birde çalışıyorsa hayat 2015 teki saçma bir flaş TV filmi olmayı bırakalı çok oldu
Offf evlenmemek için bir sebep daha
Hayır degilsin tabikide herkes kendinden mesul
Gitme otur oturdugun yerde
Hep söylüyorum işte evlenmeyin :D
Zorunda değilsin tabiki
Haklısın keşke evlenmeseydin, ayrıl
Ayrıl derken şaka yaptım ama haklısın
Hayır tabi ki, eşin gitsin 😅