Daha bir de sabunla tanışmamış insanlar var hayatta 😕 onlar napsın üzülüyom ya hayrına sabun dağıtçam
Sıvı
Katı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kremli sıvı sabun almıştık bir ara.. Dünyanın en saçma icadıdır..
Yıkıyorum, yıkıyorum, ellerim kayıyor.. Yağlı gibiydi.. Bitirmeden çöpe atmıştık..
Sanayide çalışanlar bilirler, arap sabunu gibi temizleyen yoktur.. Talaşlı arap sabununun çıkarmadığı yağ, kir, pas yok..
O zaman gerçek temizliği görmüştüm..
Ben elimi her zaman sıvı sabun ile yıkyorum katı sabunları kullanmayı sevmiyorum çünkü bazen alerji yapabiliyor birde sıvı sabunların daha iyi olduğunu düşünüyorum ben her zaman.
Temizlik açısından ikisine de güveniyorum ama sonrasındaki krem hissiyatını sevmediğim için kalıp sabun kullanmayı tercih ediyorum. Sıvı sabunu o yüzden sevmem pek
Katı sabunu benden başkası kullanıyorsa onu çöpe atabiliriz. Zor durumda kalmadıysam kullanmam. Sıvı sabun severim. Bana Dalin alacaksan da hayır demem. 🐥🤲
Daliiinn 😃😍 almam mııııııı
Cevap
10Cevap
Selam gadası 🙃
Her ikisinden de evimde var. Bazen sıvı sabun bazen katı sabun tercih ederim
Sıvı sabun evde çok kişi olduğunda hijyenik evet. Ama maalesef sıvı sabun kullanamıyorum çünkü ellerim inanılmaz çatlıyor.
sıvı sabun tercihim, bi türlü katıya kendimi ikna edemedim o daha çok bana mikrop yuvası gibi geliyo nedense..
Kati sabun ne kadar cok iyi olsa da olmuyor sivi sabun kullaniyorum ayrica yine banyoda bile duş jeli kullaniyorum daha kolay rahat oluyor
katı sabuna dokunmaktan iğreniyorum nedense. sıvı sabunla yıkıyorum ve temiz hissediyorum htdfnk
Katı sabun kesinlikle çok hijyensiz geliyor bana. Sıvı sabunu tek geçerim. Keyifli akşamlar.
Ne ile yıkamış olursam olayım üzerine antiseptik sıkıyorum
Aslında sıvı tercihim ama kolonya da kullanırım.
Katı sabun. sivi sabun hiçbir şekilde içime sinmiyor.
Tırnak aralarını da sabunluyorsam eminimdir zaten. Covid dönemini virjin olarak kapattık bu sayede. Bak bu tavsiyeyi de herkese vermem. Anlayana..
evimde katı ama
dışarıda sıvı sabun tercihim
Evimizde sıvı sabun var ama ben yazın katı sabun yapmayı seviyorum
Şey aslında sıvı sabun da değil köpük sabun 🫧
Katiyi işaretlemek istedim ama ekran yukarı doğru kayınca sıvı sabunu işaretledim.
Katı sabunun hijyenik olduğunu düşünmüyorum. Ondan her zaman evde sıvı sabun kullanirm
Sıvı sabunla daha temiz olduğunu hissetsem de katı sabunun daha hijyenik olduğunu söylüyorlar
Sıvı sabun. Ötekisini herkes dokunmuş oluyor : D
Katı sabun tercih ediyorum..
İkisini de kullanıyorum 🤣
Kendi evimde katı sabun ama dışarıda sıvı sabun
Sıvı
Sıvı..
Sıvı sabun
Sıvı
