AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
Umarım olur Antalya da kiralar çok saçma sapan bir hâl aldı
Nekadar mesela bizim kiraci 1000 tl oturuyo babam cok sey bi adamda🤨yufka yurekli oyyy
6000 binlik dairede bedavaya kaliolar
@pirpirella000 kiracılar çıkarsa haber ver bana 😎
Her sene 100 TL artan kiram 6 ayda bir 1000 TL artar oldu.
Olur koş sende babamla hallet isi🤭😅👏🏼
Seninki cokmus olmaz okadar da yuhh
@pirpirella000 valla Haziran'da zam var sanırım ya çıkaracak ya da 9000 TL yapalım diyecek
Her afette ya da salgın da şunu gördük ki Türk insanının çoğu çıkarcı, fırsatçı , ahlak ve empati yoksunu. O yüzden ne yaparsan yap iflah olmaz bunlar.
O zaman şu gelir vergisi denen boku da kaldırsınlar insanlar paralarını biriktirmişler satın almışlar kiralıyorlar ordan kiradan pay alıyorsun böyle bir şey olabilir mi ya zaten ev sahibi olduğun için vergi ödüyorsun bir de senden gelir vergisi adında kira gelirinden çalıyo karaktersizler sövücem aklıma geldikçe sinir basıyor ya eşsiz bir saçmalık gerçekten !
Aşağıda ne kadar saçma yorum yapanlar var. Bide emr ediyor 2 kişi çalışsın diye. Bide insanlar bunlara bu mal zihinlere kira ödüyor ya. Hey allahım ya
Ekonomiye hele ki fiyatlaranlimit getirmek herşeyi daha bir içinden çıkılmaz hale getirir... bu limitler yüzünden kentsel dönüşüm yavaşlar ve sırf bu yüzden insanlar ölür
Ekonomik krizin faturasını kimden çıkaracağını şaşırmış bir yönetim, düşünemeyen yığın!! 2-5 bin lira nasıl olacak kira? Her şey 3-5-10 kat artmışken!! Zor yani.
Sevgili Funda öncelikle sana da iyi haftalar. Bu sorunun limit getirerek çözülebileceğini düşünmüyorum.
Hırsız ev sahibini bastırır demişler. Yiyiciler evi olana el koyup satış bile yapmışlar. Ev sahibinin haberi yok yargılanan bile yok. Çete kılıklılara sökmez bu.
Evler pahalı ama 2 milyona daire alan adam 2 bin TL'ye kiraya vermek istemez bence evlerin fiyatı cüzi miktara gelmeli
Guya kira zammi da %25 olacakti onu uygulayan var mi? Hep birseyler olacak diyip birseyler ortaya atiyorlar sonuc husran
Başarılı olmaz kiracılar boşu boşuna sevinmesin. Büyükşehirler can yakar her zaman 2bin 5bin arası nedir güldürmeyin.
bu uygulamayı asla yürürlüğe getıremezler , iki yıl içinde herşeye yüzde 300 zam gelirken kira artışlarına neden belirli oranda zam geliyor ki?
Bizim insanımızın aklı kolay para kazanmaya geldi mi zehir gibi çalışır buna da bir hal yol bulurlar 5bin bankaya yatır 5 bin elden ver der
Bu haber gerçek değil, uydurma. Neye göre soru olarak sordun anlamıyorum Adminler, modlar falan da uyuyor herhalde
Saçma olur maksimum 5.000 tl olursa kimse lüks evini kiraya vermez , İstanbul gibi bi yerde saçma olur..
Evin değeri neyse o kiraya verilsin ama kiracıyı korumak için de değerinden aşağı fiyat verilmemeli. Ev sahibine haksızlık bu sefer de.
Elden maaş gibi, elden kira olur. Hala daha asgari sigorta gösterip üstünü elden veren şirketler var. Kaçı ceza alıyor ben bilmiyorum.
Olmaz elden alirlar. begenmiyirsan baska ev bul derler sikayet edersen kendim oturucam deyip yine elden alirlar bunun acigi var
hayır ben anlamıyorum bütün bunları yapana kadar dövizi indirmek için uğraşsalar zaten her şeyin fiyatı otomatik düşecek :) :) şaka gibi ya
bu işi yapmadan önce şu enflasyonu bir tek haneye çeksinler zaten gerisi kendiliğinden gelir
serbest piyasa ekonomisini bozan her tür uygulama hatalıdır
Kimse evini bu durumda kiraya vermez adam onca para bağlayacak sonra 4 bin TL kira alacak Yok öyle bir dünya
Ayrıca kimse de ev almaz Bu işin matematiği başka
Tabii ki canım kontratlarda Kanuni şartlara göre gösterilir, ev sahibi farkını elden alır
Denetimini de gerektiği şekilde yapıp rüşvetin önüne geçilirse başarılı olunur.
Kısa bir süre olabilir sonra her şey eski düzene döner
Peki nasıl nereye şikayet edeceğiz? Nerenin ne kadar olması gerektiğini nasıl bileceğiz?
İnanın ki çok güzel olur bu yasalaşırsa. İnşallah düzene girer.
Yapılabilirse iyi olur ama uygulayamazlar bence. Şapka Kanunu gibi olur
Denetimi iyi yapılır ve cezalar uygulanırsa başarılı olur.
Muhalefet yandaşları çözüm olmaz,
İktidar yandaşları çözüm olur diyecektir.
Kiralık ev bulunmaz ki 3 milyona ev alıp kimse 2 bine 5 bine kiraya vermez
Keşke tüm ülkedeki vatandaşlarımıza Vicdan-Merhamet yüklemesi yapılabilse
Her yaltiklari hareket ters tepiyor. Boyle olursa kimse evini kiraya vermez ve ev bulmak daha zor olur haliyle de kiralar daha da artar
Ben Caddebostan da sahil yolunda en az değeri sekiz milyon lira olan evimi belediyeye senede yuzmilyarla konut vergisi öderken bes liradan kiraya veremem TOKİ evlerinde olabilir sanirim
İnsanımız hakkını savunur ve sessiz kalmaz da ev sahiplerini fazla fiyattan dolayı şikayet ederse bu uygulama başarılı olur.
Umarım olur , sanmıyorum gerçi
Bı odaya 4 yatak koyup öğrencilere yatak kiralarlar yine o parayı kazanırlar herzaman bı açık vardır kısaca bu düzenleme fos olur.
Sanmam
Boş avuntu bunlar. toz pembe hayaller.
Devlet böyle bişey yapmaz. mantiksiz
Denetim yapılırsa başarılı olabilir
Denetim iyi olursa baya iyi olacak bir uygulama.
Ne zaman İzmir'e acil gelmeli
inş eve çıkacağız o zaman biz de
Zor gibi geliyor ama hayırlısı
hiç bi sonuç alınamaz
Kişiye bağlı bir durum
Bence çok başarılı olur , daha önceden yapılsaydı bu kadar mağduriyet yaşanmazdı.
denetim yapanlar umarım rüşvet almaz da her şey usulüne göre uygulanır
Bu habere gerçekten ihtiyac vardı umarım bir an evvel uygulanır
Allah belalaeını versin şimdi mi getirildi? Bizim evimiz oturulamaz durumda. Alt katımız depremden önce 2.800’e kiraladı biz 5 bine. ALLAHA HAVALE EDİYORUM
bence limit olmalı
Olur, çok başarılı olur.
Yukselsin tabi olmaz oyle bedava ya oldu
Günaydın günaydın Atı alan Üsküdar'ı geçti bile
Tabi açgözlü insanlar çoğalıyor
kesınlıkle denetım şart
Adam kayırmadan cezalar kesilirse düzen olabilir?
Bu haberi sen mi uydurdun?
Başarılı olmaktan başka çaresi yok
Cok iyi olmus
Fikrim yok,