Ev sahipleri belirlenen oranın üzerinde kira isterse ne yapmalı?

Ne yapmalıyız? Ocak ayı geliyor bakalm ne kadar zam yapcak..
Ev sahipleri belirlenen oranın üzerinde kira isterse ne yapmalı?
Cevapla