Ev sahibi sözleşme dolduktan sonra her türlü evden çıkarma hakkına sahip ve herşeye bu kadar zam üstüne zam yapılırken bu rakam asla yeterli değil. Mecbur yapmak zorunda Yoksa çıkar yani bu kadar basit.
Uyan da balığa gidelim. O yaptığın 1 yıllık sözleşmenin fazla bir önemi tok. Kiracıyı evden çıkarmak o kadar zor ki. Yıllarca uğraşırsın mahkemede. Çıkaramama ihtimalin bile var
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Şu an 680 tl yapabilir. En son %34 açıklandı
680 çok az en az 2000 tl olmak zorunda kimse kusura bakmasın.
Yasal olarak böyle. Kiracı kabul etmeyebilir. O zaman dava açıkcasın o da çok uğraştırıcı 1.5 yıl falan sürüyor
Ev sahibi sözleşme dolduktan sonra her türlü evden çıkarma hakkına sahip ve herşeye bu kadar zam üstüne zam yapılırken bu rakam asla yeterli değil. Mecbur yapmak zorunda Yoksa çıkar yani bu kadar basit.
Uyan da balığa gidelim. O yaptığın 1 yıllık sözleşmenin fazla bir önemi tok. Kiracıyı evden çıkarmak o kadar zor ki. Yıllarca uğraşırsın mahkemede. Çıkaramama ihtimalin bile var
Enflasyon kadar.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!