AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
168Cevap
israf ne gerek var ailenle kal onların kıymetini bil onlara bişey olursa dayanamazsın Allah korusun ve birikim yap ev malzemsi almak yapmak kurmak tüp bike almak çok zor artık gerek yok
Eskiler ne demiş ev alma komşu al artık komşu alıyoruz knk
Her gun sevgilinin kucağında zıplamak gibi bir hayalin yoksa ayrı ev bir luks...
türkiye cok pahali bn izine geldim askeri ücretle gecinmen zor ve millet sapik pedofil tek basina kiz haline zor arkdasla falan kal kalabalik düzgpn bir semte millet cok sapik
Dövizleri bırak sonra yallah avrupa’ya sapıklar yemesin seni buralarda
hahah
Zannetmiyorum ekonomimiz stabil değil keza
#Hükümdar
Ben de samsunda yaşıyorum, imkansız geçinemezsin maalesef :(
Samsun’da Şerafettin baca var onu bul o sana yardım eder
Knka habire bir masraf çıkar biraz para biriktir öyle çık
milletin dediğine bakma asgari ücret tek başına hayli hayli yeter millet 3 çocuk okutuyor o parayla. yanlız lüks seven biriysen bir ton harcaman varsa yine yetmez.
Yaklaşık 5 yıldır yalnız yaşıyorum İstanbul'da, ilk zamanlarda zorlanıyorsun ama sonradan ayağını yorgana göre uzatmayı öğreniyorsun , ya da şartlar sana öğretiyor
Ben ailemin yanında geçinemiyorum asgariyle ayrı evde imkansız
Samsun daire fiyatlarını bilmiyorun kirayı yaz ona göre. Ama yinede zorlanırsın
Ekonomi rezalet yaa
Zor bence ama samsun İstanbul gibi de degildir harhalde
Yemin ediyorum bizim kahvedeki hüseyin dayı da aynen böyle konuşuyor..
Bence kendine güvenilir bi ev arkadaşı bulsan daha iyi geçinirsin
Kiraya çıkıp asgari ücretle geçinmek? var mı öyle yiğit gistersin bana
Öğrenciysen ve ailen destek vermezse zorlanırsın. Benim faturalarımi ailem karşılıyo kiranın yarısını veriyorlar bir işte calismama rağmen zorlanıyorum
Kira 2.000 TL altı ise; bugün için evet ama 6 ay sonra nasıl olur bilinmez
Masrafların çok olacak. Kira elektrik su dogalgaz ve aidatlar...
Gelirin rahat yeter. Eve çık.👍👍😊
Tek başına hayatı bacım iyisisin geçim sıkıntısı die bir gerçek var benim değirmenin suyu gelmiyor ya seniki ne bilmem 😏
Sende yine iyi değirmen var da su gelmiyor bizim komple değirmeni çalmışlar..
Atakum gibi bir yerde otursan zorlanırsın merkez daha ideal kira olan evler var. Eşyalı ev eskidendi 1000 TL günlük evler bile 700 TL olmuş. Askeri ücretle olacaksa zaten sosyal hayatın olmaz tek gecirsen.
Tatil istemiyorsan sigara alkolun yoksa sürekli saç oje vs bakımu yapmıyosan pentiden almıyosan çamasırı neden olmasın
Seni bu ülkeye bağlayan bir şey yok ise, ülkeden kaçıp kurtulmanı tavsiye ediyorum.
O da olacak inşallah be
2 yıl içerisinde sistem değişecek ve Amerika da vatandaş olmak eskisi kadar kolay olmayacak diyorlar. Haberin olsun.
Bende ev arkadası arıyom uyarsa kira benden yemek senden
Pompiş de vaaa mı
@Freddy1616 var
Evin kendine aitse geçinirsin (evde hapis kalmak şartıyla) asgari ücretle gezip tozamazsın)
Suriyeli birkaç aile ile gayet rahat geçirirsin sıkıntı yapma
Tabiki neden olmasın, oldukça eğlenceli oluyor hem özgürlük paha biçilmez
Bende samsunda yaşıyorum nereden ev tutmak istiyorsun?
İstanbul'da yaşayipta gecinebilen var mı gercekten
@Mturul Hakkari’de yaşayıp geçinebilen var mı ben onu da merak ediyorum
ASGARİ ÜCRETLE AYRI EVE ÇIKMAK HAYAL EN AZ İKİ KİŞİ OLMASI LAZIM Kİ KİRAYI BÖLÜŞÜRSENİZ OLABİLİR
Çok zor evler çok pahalı artık, iki kız birlikte tutun
Sabah aksam makarna yersin malum kitle gibi kiralar en paspal yerde 3500 4500
Bence geçinirsin ailenden biraz destek alırsın olmadı ev arkadaşı bulursun falan
Eşyalı eve çık, eşya masrafın olmasın.
Kira 1000 lira olsa, harcamalarına da dikkat etsen yeter yine de.
Ama şöyle bir düşündüm de, çalışıyorsun işe gidip gelirken yol masrafın var ve okula gidip gelirken de yol masrafın olur, açıköğretim mi okuyorsun bilemiyorum ama zannımca dışardan okuyorsun, kantin ve yol masrafın yok onun için okulda ama çalışma hayatında servisle gidip gelmiyorsan yol masrafın da var, aylık yol için 640 falan versen, kirayla masrafın 1640 olsa, aidat var mı bilmiyorum, aidat da 100 lira olsa 1740 arta kalan para 3000'den fazla. Kaba taslak hesapladım.
Tek kişinin fatura ödemesi de fazla olmaz.
Dikkat edersen geçirnisin ama acaba bir ev arkadaşın olsa daha mı iyi olur ama insanın anlaşabileceği kişiyi bulması da zor
Açıktan okumuyorum da kpss ye gireceğim atanirsam hem okuyup hem calisabiliyorum onun dışında tam zamanlı bi ise girip asgari ücret alsamda okul aksiyor derslere gitmem ama işten sonra ders çalışması cok zorlar
Bu devirdeki şartlarda zor tabi her şey maddiyata dayanıyor maalesef
geçim sıkıntısı yaşarsın bence
bence mi?
evet benim fikrime göre?
bencesi biraz fazla olmuş sanki..
evet gerçek olan bu çünkü haklısın
Evet aç susuz yaşarsın
Ben de isterdim.
sehir?
Antalya
Arkadaş ya emlakçı ya da pembe ojeli bir ev arkadaşı arıyor..
@AritzAdurizz ajh🙂
Bu hayat pahalılığında imkansız.
Samsunda zor maalesef
Asgari ücretle bu dediğin mümkün değil
İşte gerçekçilik işte realistlik işte doğruluk işte feraset işte madam gibi madam...
Net oğlu net gecirinsin oyum REİSE YOLUNA. KURBAN
Ben eve çıktım tek yaşadım hiçte tavsiye etmiyorum
Kira uygun olursa çok rahat geçinirsin
Tabii canım üste kalanla da bir araba çeker altına
Geçinirsin,2500_3000 Tl birikim yapabilirsin,1000 Tl kira vereceksen tabi
Geçinemezsin yetmez.
Nerde yaşıyorsun?
Samsun dediğine göre kars olabilir..
@AritzAdurizz Orayı okumamışım...
Nerde yaşadığına bağlı
Yanıan birini alırsan ancak öyle olur
Samsunda bulursun aslında
Tek kişi gecinemiyorsan zaten cikma
maalesef şartlarını zorlaman lazım
Tutumlu olursan geçinebilirsin
Bence iyi kalpli olursa ve şirinleri seyrederse bir gün mutlaka geçinebilir..
Ucu ucuna gecinirssin
Kiz apartina çık tek kisilik olana
Hangi şehir olduğu önemli.. canimsi
Asgari ücretle kira zor.. 🥺
Tek başına sor olabilir. Ev kirasina da bağlı.
Çok zor geçinirsin imkansıza yakın gibi
Yaşayacağın şehir neresi olacak?
Samsun dediğine göre büyük ihtimalle Kastamonu..
O bölgelerin kira ve ekonomik yaşam bütçeleri daha avantajlı büyük şehirlerde ulaşım gibi etmenler gelirden çok daha fazla giderin ortaya çıkmasına sebep olur. sahen asgari ücret ile 2500 TL ye kira versen 500 TL de faturalar tutsa kalan 2000 TL yi mutfak extra gibi harcamalara ayırısin. hatta ufak birikimi de yapabilirsini. isrftan ve çok para kaçırmamaya caslisirsan birkaç ay içerisinde tüm düzeni oturtmuw olursun diye düşünüyorum
Baya güzel konuştunuz avukat mısınız acaba
Teşekkür ederim Hayir avukat değilim. ama çok isterdim
Hitabet yeteneğiniz üst düzeyde mevcut gerçekten isteseniz olabilirdiniz bence
Teşekkür ederim ancak üst düzey demek mübalağa olur; dillimi, iletişim esnasında doğru kullanmak adına olması gerektiğine yakın diyelim.
Avukat olmayı istedim fakat yaşamimdaki bazı şartlar pek olanak sağlamadi.
Anladım iyi akşamlar
Size de
ek iş yapabilirsin
Yanina birini daha alirsan daha kolay olur
samsunda zorlanirsin
Neden zolansın türkiş taraflarında felan eşyalı bulur
@Birabey evi bulmasina bulur ama geriye kalan masraflar zorlar faturalar yeme icme gibi
Öğrenci gerçi haklısın. Bı ev arkadaşı bulur en kötü zaten okulda yerler felan w tâbi öğrenciliğin en büyük kutsallığı aç kalmak onuda yaparlar