Ev sahibim birkaç ay önce %60 zam yaptı, şimdi yine zam istiyor. Buna hakkı var mı?

Birkaç ay önce %60 zam yapmıştı, bugün aradı piyasa belli kirayı yükseltelim diyor. İlk yıl sözleşmemiz var ama sonra yenilemedik. Kirayı elden istiyor vergi vs ödememek için. Kabul etmezsek de satacağım evi diyor.

Ev sahibim birkaç ay önce %60 zam yaptı, şimdi yine zam istiyor. Buna hakkı var mı?
Cevapla