Ev sahibi daha ikinci ayımızda evi başkasına satıyor sürekli birileri giriyor kontrat bitmeden bunu yapma hakkı var mı?

Kontratımız 12 ay yani 12 ay sonra çıkarmak isterse evet çıkarız hatta evi tutarken annem biz uzun oturmayı düşünüyoruz hemen çıkarırsa evi hiç tutmayacağım ev taşımanın maliyeti 60 bin lirayı buluyor demişti emlakçı da hayır uzun oturacaksınız yatırımlık aldı bu evi demişti ama daha 2. ayımızda evi satma kararı almış ve eve birileri girip çıkıyor hatta emlakçıya 12 ay dolunca evden çıkarlar mı falan diyorlar biz annemle beraber beş kadın yaşıyoruz ve ben sürekli evi temizleyip biri gelecek diye hazır ol da beklemek zorunda değilim bugün ev sahibini arayıp bir yıl dolmadan eve kimseyi almayacağımı söyleyeceğim haklı mıyım para kolay kazanılmıyor kira-depozito-emlakçı bedeli biz çıkınca toplam 60 bin lirayı bulur çünkü evler şimdi bile 15 binden başlıyor o zaman 20 bin olur 15 bin nakliye desek elektrik suyu vs üzerimize almak da 5-6 bin biz nasıl bulucaz o parayı iki kız kardeşim okuyo annem çalışamıyor ablam ve ben çalışıyoruz günü zor geçiriyoruz zaten

Ev sahibi daha ikinci ayımızda evi başkasına satıyor sürekli birileri giriyor kontrat bitmeden bunu yapma hakkı var mı?
Cevapla