Ablamla hala aynı odada yatıyoruz ama artık odam olsun istiyorum, haklı değil miyim?

Evde oturma odası ve salon var diğeri bayanların odası bir oda bize kalıyor haklı değilmiyim
oturma odası benim odam olsun diyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Diğeri babamların odası yazacaktım bayanların olmuş
Ablamla hala aynı odada yatıyoruz ama artık odam olsun istiyorum, haklı değil miyim?
Cevapla