Ev & Yaşam Ablamla hala aynı odada yatıyoruz ama artık odam olsun istiyorum, haklı değil miyim? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Evde oturma odası ve salon var diğeri bayanların odası bir oda bize kalıyor haklı değilmiyim oturma odası benim odam olsun diyorum Güncellemeler+1 yıl Diğeri babamların odası yazacaktım bayanların olmuş Ablamla hala aynı odada yatıyoruz ama artık odam olsun istiyorum, haklı değil miyim? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Viciia Takip Et Xper 1 Yaş: 109 +1 yıl Ya kardeş bir yere kadar koca insanlarsanız insan akli yanlış yere kayar Allah korusun ailenle konuş durumu normal değil 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Konuştuk yapacaklar dı oturma odasını benim odam Daha yapacaklar Yorumla
amorlokçu Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Kanka gel yer değişelim sen abimlerle yat ben ablanla yatarim aynı odada 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Bir yürü git be Yorumla
katemoss Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl oturma odası çok gereksiz bir şey bence 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Bence de ne gerek varsa anlamıyorum Yorumla
baby35 Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 88% +1 yıl Bende lise sona kadar beraber kaldım 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Oturma odası gereksiz bence Yorumla
JackRocker Takip Et Master Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Annen oturma odasında vazgeçmez bence 0 0 Yorumla
blacksoo Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Haklsın 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Kesinlikle Yorumla
siyahkuğu-_- Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 95% +1 yıl Haklısın.. 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Aynen Yorumla
ni-ha-vent25 Takip Et Bilge Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl haklısın kanks 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Aynen Yorumla
ancakapı Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Ablan kaç yaşında 0 8 Yorumla Soran +1 yıl 27 Yorumla ancakapı +1 yıl Sen Yorumla Soran +1 yıl 22 Yorumla ancakapı +1 yıl Hımm sıkıntı olabilir nefis bu bence ayırın odaları Yorumla ancakapı +1 yıl Sonuçta aynı oda üstünüzü falan değiştirirken problem olmuyor mu? Yorumla Soran +1 yıl Oluyor tabi rahat da edemiyoruz Yorumla ancakapı +1 yıl Yani sonuçta kilotlu falan sıkıntı olur Yorumla Soran +1 yıl Anladım Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Haklısın 2 10 Yorumla Soran +1 yıl Demi ama Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Mesela ben de oturma odasında kaliyorum odam gibi kullanmiyorum sadece gece yatiyorum o kadar ve başka olmadığı için abim de yanım da yatiyor Yorumla Soran +1 yıl İyi değil işte insan rahat da edemiyor demi Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Evet senin ki gene iyi orda kalabilirsin ben de yapabilcegim bir sey yok serefsizle ayni odada kaliyorum babamin evine gidicem herhalde Yorumla Soran +1 yıl Neden öyle dedin Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Küçükken taciz ediyordu Yorumla Soran +1 yıl Yuh şrefsiz Yorumla Soran +1 yıl Özelden yazabilir misin Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 2 abim de taciz etti benden küçük bir kaç akraba çocuğu da resmen taciz etti şerefsiz bunlar ya Yorumla Soran +1 yıl Tam şrefsizler hem de Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Ya kardeş bir yere kadar koca insanlarsanız insan akli yanlış yere kayar Allah korusun ailenle konuş durumu normal değil
Konuştuk yapacaklar dı oturma odasını benim odam
Daha yapacaklar
Kanka gel yer değişelim sen abimlerle yat ben ablanla yatarim aynı odada
Bir yürü git be
oturma odası çok gereksiz bir şey bence
Bence de ne gerek varsa anlamıyorum
Bende lise sona kadar beraber kaldım
Oturma odası gereksiz bence
Annen oturma odasında vazgeçmez bence
Haklı
Demi ama
Herhangi bir ilgi var mı ablana
Haklsın
Kesinlikle
Haklısın..
Aynen
haklısın kanks
Aynen
Ev kaç oda
4 oda
Ablan kaç yaşında
27
Sen
22
Hımm sıkıntı olabilir nefis bu bence ayırın odaları
Sonuçta aynı oda üstünüzü falan değiştirirken problem olmuyor mu?
Oluyor tabi rahat da edemiyoruz
Yani sonuçta kilotlu falan sıkıntı olur
Anladım
Haklısın
Demi ama
Mesela ben de oturma odasında kaliyorum odam gibi kullanmiyorum sadece gece yatiyorum o kadar ve başka olmadığı için abim de yanım da yatiyor
İyi değil işte insan rahat da edemiyor demi
Evet senin ki gene iyi orda kalabilirsin ben de yapabilcegim bir sey yok serefsizle ayni odada kaliyorum babamin evine gidicem herhalde
Neden öyle dedin
Küçükken taciz ediyordu
Yuh şrefsiz
Özelden yazabilir misin
2 abim de taciz etti benden küçük bir kaç akraba çocuğu da resmen taciz etti şerefsiz bunlar ya
Tam şrefsizler hem de
Evlen la