Pantolonu gösteren ütüyse, tüm kadınlar kötüyse, eğer evlenmezsek ütüsüz pantolonla sokağa çıkmak zorunda mı kalacağız?

Pantolonu gösteren ütüyse, tüm kadınlar kötüyse, eğer evlenmezsek ütüsüz pantolonla sokağa çıkmak zorunda mı kalacağız?
Pantolonu gösteren ütüyse, tüm kadınlar kötüyse, eğer evlenmezsek ütüsüz pantolonla sokağa çıkmak zorunda mı kalacağız?
Pantolonu gösteren ütüyse, tüm kadınlar kötüyse, eğer evlenmezsek ütüsüz pantolonla sokağa çıkmak zorunda mı kalacağız?
Cevapla