Ev & Yaşam Pantolonu gösteren ütüyse, tüm kadınlar kötüyse, eğer evlenmezsek ütüsüz pantolonla sokağa çıkmak zorunda mı kalacağız? PromisedLand Takip Et Master Yaş: 37 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Pantolonu gösteren ütüyse, tüm kadınlar kötüyse, eğer evlenmezsek ütüsüz pantolonla sokağa çıkmak zorunda mı kalacağız? Pantolonu gösteren ütüyse, tüm kadınlar kötüyse, eğer evlenmezsek ütüsüz pantolonla sokağa çıkmak zorunda mı kalacağız? Cevapla Evlilik Soruları Kadın Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Alaçatı_mavisi Takip Et FenomenMaster Yaş: 37 +1 yıl Ev & Yaşam konusunda 388 cevap paylaştı. Hayır tabiki olur mu öyle seyKendiniz ütüleyeceksiniz :))) 1 1 Yorumla PromisedLand +1 yıl Ütü de yaparım ütüyle,Kimse gülmesin...:))) Yorumla
Kankamstyle Takip Et Yoda Yaş: 44 , eic 56% +1 yıl Soğuk havada nefesinle hoh hohh yapacaksın buhar çıkacak işte tam o esnada başla ütülemeye 😀 1 0 Yorumla
FloraBacchus Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Engelli değilsen ütünü kendin yapacaksın. 0 5 Yorumla PromisedLand +1 yıl Çok kaba ve saldırgansın. Yorumla FloraBacchus +1 yıl "Tüm kadınlar kötü" Saldırgan hangimiz oluyoruz?Benimki etkiye tepki sadece... Yorumla PromisedLand +1 yıl Kötüyse dedim, kötü demedim.Engelli sözü de , engelli arkadaşlara hakaret... Yorumla FloraBacchus +1 yıl Ütü yapma yetin varsa kendin yaparsın dedim gereksiz alınganlık yapıyorsun, kusura bakma. Yorumla PromisedLand +1 yıl Özrünü kabul ettim. Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hayır tabiki olur mu öyle seyKendiniz ütüleyeceksiniz :)))
Ütü de yaparım ütüyle,
Kimse gülmesin...:)))
Soğuk havada nefesinle hoh hohh yapacaksın buhar çıkacak işte tam o esnada başla ütülemeye 😀
Engelli değilsen ütünü kendin yapacaksın.
Çok kaba ve saldırgansın.
"Tüm kadınlar kötü"
Saldırgan hangimiz oluyoruz?
Benimki etkiye tepki sadece...
Kötüyse dedim, kötü demedim.
Engelli sözü de , engelli arkadaşlara hakaret...
Ütü yapma yetin varsa kendin yaparsın dedim gereksiz alınganlık yapıyorsun, kusura bakma.
Özrünü kabul ettim.