Kadinlarin üst çamaşırsız gezmesi ahlaksızlık değil mi?

Bu kadar da olmaz yaa, özgürlüğünüzün içine edeyim!
Metro istasyonunda kadın neredeyse c.. plak geziyor, bu da insanlığa, çocuklara taciz!
İngiltere de elin gavuru s. utyen giymediği için komşusunu doverken bizimkiler özgürlük diyor.
Erkekler tayt giyip şeylerini kaldırarak gezse o zaman taciz oluyor
Kadinlarin üst çamaşırsız gezmesi ahlaksızlık değil mi?
Cevapla