Selamlar :) Bu günlerde annemle temizlik konusunda atışmaya başladık. Asla beğenmiyor yaptığım işleri kullandığım ürünleri. Yeni şeyler denememe de müsaade etmiyor. Sizce eski jenerasyon jeni jenerasyonun işlerini neden beğenmiyor?
Temizlik konusunda annemle anlaşamıyoruz. Sizce eski jenerasyon yeni jenerasyonu neden beğenmiyor?
Oluyor öyle yani benim de annemle anlaşamadığım konular var, mesela ev telefonuna alışmış ya odasına gitmeden salonun ortasında telefonla konuşur bağıra bağıra. Diyorum "Bak kablo yok, yeni teknoloji hani bir odaya git konuş" ancak öyle anlıyor. O neslin kafası biraz geri, onlardan önceki nesil ki daha da geriydi. Muhtemelen yeni kuşakta bizim kafamız da eski sayılacak yani bu kısır döngü. Tabi tek fark her jenerasyonda süre biraz daha kısalıyor. Bana sorarsan onu memnut etmeye çalışmak yerine sana karışmasını engelleyip kendi özel alanını oluşturmalısın. X kuşağının özele saygısı yoktur, sen elde etmelisin 🙂
Gözünde hala çocuksun çünkü. Sen bilmezsin o bilir her şeyi. 😂 Annem - anneannem ilişkisi de öyle. Annem yaptığım her işi beğenir sağolsun ama anneannem hep kendi dediği şekilde yapılsın ister. Olsun yeter ki onun gönlü olsun sen de öyle yap ne olur sanki. Boşver takılma.
Bizde de sorun bu. Kendine göre teknikleri var. Mesela karbonat ve diş macunu ile mucizeler yaratır ama ben tek bir sprey ile silmeyi tercih ederim. Bana ne zaman gelse mutlaka evi bir dolanır içine sinmeyen yerler varsa ki hep vardır üzerinden itinayla söylenerek geçer 🤣🤣
Eski jenerasyon biraz daha ilkel yöntemleri seviyor. Yani mesela viledanın tam temizlediğine inanmıyorlar. O mikrofiber bezleri falan hiiç sevmeyip, eski tişörtleri bez yapıyorlar. :D yöntem farklılığı diyelim kısaca.
Ne varsa eskilerde var.. Şimdi ki gençlik herşeyin kolayına kaçıyor.. Eskiler herşeyin zahmetini çektikten sonra sahip oldukları için herşeyin kıymetini daha iyi bilirler.. bu bakımdan eskilere herşeyi beğendirmek zor... temizlikte dahil..
Annemle anlaşamadığım konular benim genellikle onu geri kafalı yani eski düzüne alışmış yeni düzüne ayak uyduramadı yüzünden yaşıyorum hep bu sorunları
Çünkü şimdi ki nesil hazırcı nesil hemde herşey önlerinde ama annelerin zamanında herşey kendileri teknoloji okadar gelişmemilti birde istersen yapma olayı vardı korkuyorlardı ve tertemiz yapıuorlardı şimdi her imkan var zor geliyor baştan salma yapılıyor o yüzden de anneler beğenmiyor
Kendisi yapsin ozaman dicem de benim kadar iyi yapamıyor cok soylenip yine ben yapıyorum onunda işine geliyor, arkadaşlar evin kızıyız çalışanı değil bunu hatirlayalip hatirlatalim...
kafga etmeyin yav birinizi benim eve alayım da temizlik konusunda kendinizi benim evde tatmin edin evin çok ihtiyacı var :D :D
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bence başka işleri olmadığından ya da farklı şeylere kızdıklarında bize sarıyorlar bizimle alakası yok mevzunun. Benim evim düşüncesi var bir de düzeni bozulsub istemiyor