Çok şükür kendimi bildim bileli evde yardımcımız var Ben küçükken Seher teyze vardı 5-6 yaşlarında bıraktı yaklaşık 10 yıldır Meral abla ile birlikte çalışıyoruz Çok şükür çok memnunuz hiçbir sıkıntımız yok zaten evin insana sayılır Meral abla temizlik yaparken annem de ona yardım ediyor evde olduğu için zaten mutfakla ilgileniyor annem yemek da yapıyor ama ben özellikle temizlik yapmaktan nefret ediyorum hatta yapılırken etrafında kılmasından elektrik süpürgesini sesinden nefret ediyorum evde temizlik varken annem ikide bir beni de çağırıyor odamda oturdum Ama o da bu da ediyor Ben de dışarı çıkıyorum ben temizlik yapmak zorunda mıyım mecbur muyum eğer yarın bir gün yalnız yaşarsam Evet yaparım kendi evime ama şimdi yapmak istemiyorum annemle sürekli kavga ediyoruz normal mi ne istiyor Bu kadın benden
Güncellemeler
+1 yıl
Yine çok süper soru sormuşum 😀
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Alışkanlık yapmış anneniz annelerin geneli öyle sende birgun öyle yaparsın bak.
Ben yapmam
Konak hayatı sanki 🤣
Yok be öyle asmalı Konak gibi bir şey değil alt tarafı büyük geniş bir ev
Mesela ne kadar geniş
3000 metre kare 🤣🤣
Yok artık alt tarafı dubleks villa sihirli annem evi gibi bir şey işte
Annenin adı betüş mü yoksa
Yok 😀 dudu
Yaw o hizmetçi ablanın adı neydi sen keisn çileksin
Ajsjs Firuze ama bizde Meral versiyonu var 😀
Sen de ne yaramazdn he
😀😀 Ama onların evinde 3 çocuk vardı Cem Ceren ve çilek ama Ben tek çocuğum
Sen ciddi misin şımarık mısın sen acaba
Evet ciddiyim Niye yalan söyleyeyim
Bilmem yalan söyler misin
Söylemeli miyim
Hiç söylemedin yani
Evet söylemem
Meleksin yani
Evet
Hmm şeytan da melek diyorlar 🤣🤣
Evet öyledir 😀
Senin kafa zehir
Ahsgs 😀😀
Utandı 🤣🤣
Ahshs 😀😀
Zalım zalım zalım
Dur ben şimdi çıtır çıtır kızarmış levrek ve salata mı iyip geliyorum
Afiyet olsun 😊🌹
Sağol 😀
Geldin mi
Vay anam vay milletin evinde yardımcısı var Biz başkalarının evinde köle oluyoruz adaletini tüküreyim hayat
Cansucuk buyu buyu
Ne yani ben küçük müyüm
Allah başka dert vermesin..
Sadece titiz