Evde bizimle yaşayan yardımcımız var ama temizlik konusunda annemle hala kavga ediyoruz, annemin derdi ne?

Çok şükür kendimi bildim bileli evde yardımcımız var Ben küçükken Seher teyze vardı 5-6 yaşlarında bıraktı yaklaşık 10 yıldır Meral abla ile birlikte çalışıyoruz Çok şükür çok memnunuz hiçbir sıkıntımız yok zaten evin insana sayılır Meral abla temizlik yaparken annem de ona yardım ediyor evde olduğu için zaten mutfakla ilgileniyor annem yemek da yapıyor ama ben özellikle temizlik yapmaktan nefret ediyorum hatta yapılırken etrafında kılmasından elektrik süpürgesini sesinden nefret ediyorum evde temizlik varken annem ikide bir beni de çağırıyor odamda oturdum Ama o da bu da ediyor Ben de dışarı çıkıyorum ben temizlik yapmak zorunda mıyım mecbur muyum eğer yarın bir gün yalnız yaşarsam Evet yaparım kendi evime ama şimdi yapmak istemiyorum annemle sürekli kavga ediyoruz normal mi ne istiyor Bu kadın benden
Güncellemeler
+1 yıl
Yine çok süper soru sormuşum 😀
Evde bizimle yaşayan yardımcımız var ama temizlik konusunda annemle hala kavga ediyoruz, annemin derdi ne?
Cevapla