3 yillik evliyim 14 aylik bir kizim var esim sürekli isden geldiginde kaynana gibi tepemde ev niye daginik neden yemek yapmadin cocuk yemek yemez Yok sen ögretemiorsun aksam artik bir dusa girim dedim kokusdum dusdan ciktim daha üstümü bile giymeden git cocuga bak diyor artik cildirdim delirdim yeter diye bagrdim Beni gercekten cileden cikariyor bosanmayi düsünmüyot degilim ayni seyleri yasayan var mı varsa nasil basa cikiyorsinuz? Hic birsekilde bana anlayis göstermior cok üstüme geliyor
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Ev & Yaşam konusunda 316 cevap paylaştı. Sizin adınıza çok üzüldüm işiniz çok zor. Eşininiz bu kadar konuşacağına neden yardım etmez? neden eleştirir? iş yaptırır? insan eşine acımaz mı? her dakika tepesinde boz pişirir gibi. Bir noktadan sonra bayar ve gerer. Çok konuşacağına, çalışsın o zaman. Yardım etsin size. Boşanmayı düşünmekte haklısın ama bir evladın var. O evladın babasız büyümesi ne kadar sağlıklı? sen de haklısın. Ama bazen boşanmak bir çözüm gibi duruyor. Size yardım etmeli, anlayışlı olmalı. Olmaz öyle şey niye çocuğuna bakmaz? Destek olmalı size nefes aldırmalı.
11 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılEvin dağınıklığına, yemek yapamamana birşey diyemem, benim önümde annem gibi bir SÜPERWOMAN vardı eksikliğimiz hiç olmadı. Çocuğuma iyi baktığı sürece de Ev dağınıkmış yemek yokmuş hiç umurumda olmadı akşam geldim ben yaptım beraber yedik. Fakat söz konusu çocuk olunca ayrı parantez açarım. Peki senin Öküzcüğüne diyemedin mi Ben duştaydım Öküzcüm sen de babasısın evlatlık değil bu çocuk azıcık bakamayacaksan neden yaptın? Şaka gibi hayatlar, bunlar hep iletişim eksikliğinden kaynaklanıyor.
11 Yorumla
Soran+1 yılPöküzcüm haha Iyi yazmissin
+1 yıleşiniz çalışıyor olduğundan sizi hiçbir şey yapmıyor olarak düşünüyor eve gelince sıkıntı bu sebepten dolayı gözleri hep olumsuzluk arıyor
sizinde bir kaç gün ondan ayrı kalıp kafa dinlemeye ihtiyacınız var dönüşte oturun ve konuşun düzelmez ise hayatınızı zehir etmeye gerek yok yol yakınken kendi yaşamınızı şekillendirmeye bakın10 Yorumla
+1 yılHuysuz panda derki
Öncelikle eşiniz ile konuşmayı deneyin
Baktınız olmuyor onu dinlemeye anlamaya çalışın
Eğer oda olmuyor ise
Zaten evliliğiniz oldukça ters bir durumdadır ve çözümü boşanmak olabilir.
Ancak ufak bir yavrunuz var onu unutmayın10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
38
Cevap
60Cevap
Ev & Yaşam konusunda 831 cevap paylaştı. böyle adamla neden evlendin hadi evlendin neden çocuk yaptın
olmuyorsa ayrıl adam iş stresini senden çıakrıyor belli60 Yorumla- Ev & Yaşam konusunda 890 cevap paylaştı.
+1 yılyapamazsın bişey duyma görme yani kendisi tutsun ucundan
tabi şimdi sen hiç bişi yapmayıp yatıyorsan onu bilemem senin elindne geleni yaptıgını düşünerek söylüyorum anlayış bekleyince gelmiyor00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılablacim aynı benim babamda öyle. Evleneli 20 yılı geçti ama hiç değişmedi. Sırf ben çalışıp para getiyorum o da evde hizmetçilik yapacak kafasında oluyor böyleleri. İnan bunu kendi ağzıyla da söylüyor." Ben sizin için oralarda eşek gibi çalışıyorsam sende evi çiçek gibi yapacaksın herşey dört dörtlük olacak ben sizin için kölelik yapıyorsam sizde evde köle olacaksınız bana hizmet edeceksiniz "diyor anneme.. çalışmadığı zamanlarda hep böyleydi biz bebekken annem her işe yetisemezmis. Kendi annemin başına dikilir kaynana gibi emir verirmiş. Halıları kaldırıp buralar niye pis niye temizlemedin duvarlar niye böyle temizlikten hiç mi haberin yok senin karı olmaz senden vs. Diye ağzına geleni sayıyor daha bunlar kibarcası buna benzemez daha ne hakaret ne aşağılamalar yapıyor. Genelde evde kavgalar bu yüzden oluyor. 20 yılı aşkın süredir değişmedi hala aynı. Senin imkanın varsa boşa gitsin böylesiyle ömür geçmez cidden kendi babamdan biliyorum annemin imkanı olmadığı için sustu ama sen kendini ezdirme derim.
23 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@MeOwYumi 2 tane salak da eksilemis 😄. Bunların da babam gibi olduğuna eminim kadına hizmetçi gözüyle bakan cahil insanlar
Erkekler genelde ev işinin kadının görevi olduğu öğretilerek büyütülürler. Annesi öyle alıştırmıştır. Elini işe sürmez, çocukla kısmen ilgilenir ve ilk fırsatta annesinin kucağına bırakıverir. Tek değilsin. Eski eşim, ben doğum ypatıktan sonra bir akşam eve geldi elini tv ünitesinde gezdirdi bana gösterdi tozu ve büyük bir kavga başladı. Eline bir bez alıp silmektense laf söylemeyi tercih etti. SEndeki de aynı model büyük ihtimal.
Bir çocuğu bütün gün oyalamanın ne demek olduğunu pek anlamazlar. Onlara göre tüm gün evde oturuyoruzdur. Açıkçası dayan demiyorum. Eğer maddi gücün varsa ailen sana destek ise gözünü kırpmadan ayrıl. Bunlar konuşmaktan anlamaz, empati yapmaz. Sadece suçlarlar.21 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle canim Nekadar dogru yazdin
+1 yılOna bunu yapmak zoruda olmadığınızı söyleyin. O iğrenç zihniyetine, olmayan beynine kazıyın. Kadın hizmetçi değildir, siz yapmak zorunda değilsiniz. Boşanmayı düşünüyorsanız, bence düşüncenizden dönmeyin. Elbette her zaman sorunlar olabilir hiçbir ilişki mükemmel değildir ancak yaptığı da kabul edilemez. Evlilikte her iki kişi de eşittir, ne kadın yapmak zorunda ne de erkek. Bir baba da çocuğuna bakmaya üşeniyorsa.. bilemiyorum artık! Aç olan da, hazırlar yer dediğim gibi hiçbir şey yapmak zorunda değilsiniz.
24 Yorumla- +1 yıl
Tamamen femine bir yorum kınıyorum👎
- +1 yıl
@KayıpKimlik mutluluk duyarım. :)
- +1 yıl
Umarım evliliği bu mantıkla yürütmezsiniz
- +1 yıl
@KayıpKimlik düşünceleriz ve tavsiyeleriniz umurumda değil.
+1 yılİkiniz de çalışıyorsanız. Ve aynı anda eve geliyorsanız ona rağmen boyle yapıyorsa eşin hatalı AMA bütün gün evde olmana rağmen işlerin akşama kadar bekliyor ve yemeğin vs yetişmesine engel oluyorsa eşin bunları söylemekte haklı. Bundan gucenmemeli kendine biraz çeki düzen vererek halledebilirsin. Eşin çalışıyor aksama kadar ve akşam da eve gelip dinlenmek yerine temizliğin geç hazırlanan yemeği beklemek istememsi gayet normal. Eve gelince senin işlerin bitmiş yemek yiyip birlikte vakit geçirmek veya aktevite film izlemek , konuşmak. Yerine neden bunlarla ugraşasınız ki
06 Yorumla
Soran+1 yılEvet kizimda öyle diordu Pardonda aksam 8 den 12ye kadar agliyor cocuk aktiviteyi görürsem Bende sana söylerim
- +1 yıl
Çözümler bulmek yerine gerekceler bulmek daha kolay tabi
- +1 yıl
@MeOwYumi yapacak tabiki ! Size nasıl olmasını istiyorsunuz hanım efendi
- +1 yıl
@MeOwYumi hiç bir insan oğlu öyle emir kipleri ile kolay kolay konuşmaz. Ha konuşan hiç mi yok derseniz var. Onlara da hak verdiğim yok. Görüşümü düzgün ve sakin okursanız bunu. Göreceksiniz. Her şeyden ziyade insan bir işi yapması gerekiyor ise komuta ihtiyaç duymadan halledip çıkmalı (anne, baba, eş , kardeş vs tarafından ) buna da "çalışkan prattik olmak " deniliyor. Son zamanlarda milletin rutin yapmasi gerekn isleri yapmayı HİZMETÇİLİK olarak algilatiliyor gösteriliyor. ERKEKLER de KADINLAR da evlenmesine rağmen bekarken yapamadıklarını yapmaya mecbur kalıyor ise evlenmesinin ne anlamı var?
+1 yılAnlayışsız insanlarla bir hayatı paylaşmak çok zor. Bu anlayışsızlığından rahatsız olduğunu ona anlatmayı denesen dinlemez yine kendi bildiğini okur böyleleri. Bu kütüğü yontmak zaman alır, mücadele ister. Yıllarını harcarsın yontup şekil vermek için ama o süre içinde de kendini unutursun. Seçim senin tamamen.
10 YorumlaKardesim hen 2 3 yildir medrese egitimi alıyorum ben halada almaya devam ediyorum evliligini kurtarman icin tartışma ve sirunların azaomasi icin bir sürü şekilde yardımcı olabilir hadis ve kissalardan bildigim ögrendiğim evliliği kurtarmak icin seyler var burda cok uzun olur karisir istersen tabi mesaj atabilirsin yardimci olurum sunu belirtiyim bundaki tek amacım evlilinize yardımcı oluo Allahın rizasini kazanmaya calismak hicbir kotu dusuncem yoktur basdan belirtiyim
00 YorumlaAile kurmak sebaat ister sabır ister 20 yıllık evliyim her insan farklı farklıdır ve her insanın iletişim için bir frekansı vardır bu kanalı bulun ve yavaş yavaş istek beklentilerinizi yedire yedire sabırla işleyin erkek biraz serttir yontulmak ister adamı adam eden kadındır kadın zanaatkar gibi işler eşini sabrın bahtın açık olsun
00 YorumlaBencil ve sizi sevmeyen bir angutla hayatınızı birleştirdiğinizden emin olabilirsiniz.
Öncelikle oturup, konuşmalısınız.
Bunun böyle devam edemeyeceğini, bir ömür bu bencilliği çekemeyeceğinizi anlatmalısınız.
İlerki, aylarda hiç bir değişimin olmadığını fark ettiğiniz an, bu öküzle bir ömür tüketmenin anlamı yok dercesine boşanmalısınız.
Hayatınızı zehir etmek kaderiniz değil, sizlerin elinde.00 Yorumla
+1 yılvalla anne ve babam 30 yıllık evliler babamın agzından öyle bir kelime duymadım yemek yok, evi temizle falan gibi garip, işten geliyosa da yardım etsin oturun konuşun çözüm bulunur elbette, ben çalışıyorum eve para getiriyorum deyip eve gel yemek ye yat öyle adamlık olunmuyo
00 Yorumla
+1 yılEğer evi ihmal ediyorsan biraz daha dikkat etmeye çalış. Öyle bisey yoksa da biraz sabret huyuna gitmeye çalış belki zor bir süreçten geçiyordur ama baktın hiç düzelmiyor en son boşanma seçeneği. Bir yuva kolay kurulmuyor ve boşanmak Allahın sevmediği tek helal.
33 Yorumla- +1 yıl
Aklı başında yorumları seviyorum ya 👍
- +1 yıl
@KayıpKimlik inanın aklı başında insanlara hasret kaldım ya. Bazen diyorum ben mi fazla olgunum, bu yaşta 50 yaşındaki görmüş geçirmiş insanlar gibi düşünebiliyorum diye :))
- +1 yıl
İnsanların çoğu gerçekten çıldırmış aklı başlarında değil sen sakın çizgini bozma 👍😀
+1 yılvalla arkadaşım bu adam bencil bir adam. ukala ve narsist bir adam. bu tipler yola gelmez. her kouşlda tereyağ gibi üste çıkmayı başarırılar. sen bu adamla yıpranırsın. boşa gitsin. Yahıu biz her işimizi kendimiz yapıyorken, millete bak yaaa... zavallı tipler.
00 Yorumladaha yeni evli olmanıza rağmen bu tür sorunlar çıkarmak doğru değil. ilerde dahada katlanmaz hale gelebilir. bu konuyu anlatarak çözmelisiniz. yoksa mecburen ayrılık aşamasına gelebilir. ayrıca ev işlerine erkek karışmasın kadın ne yaparsa yapsın elbet düzene sokar evi.
00 Yorumla
+1 yılAşkı çiçek böcek sanıyorsunuz öküzlere aşık oluyorsunuz. Aşktan gözünüz kör oluyor. Görmezden geldiğiniz herşey birike birike çekilmez hal alınca aklınız başınıza geliyor. Bu bir kader değil seçimdir. Çok geçmiş olsun sana da öküzü denk gelmiş
20 YorumlaDunyanin en zor isini yapiyorsun utuyu sen yapiyorsun evi sen temizliyorsun kahvaltiyi sen haziliyorsun cocuga bakiyorsun annelik mukemmel bir mertebesir ona laf soyleyen tas olur Dikkat et cennet annelerin ayagi altindadir demis efendimiz Allah yardimcin olsun umarim hersey yoluna girer
00 YorumlaO zaman sende evi temizle yemek yap. kardeşim gören sanır ikiz bebeğin var hiçbirşeye zaman ayıramıyosun. 😂
Ama eşininde sana bağırmaya hakkı yok al karşına düzgünce konuş burada kimse sana yardımcı olamaz sırf bağırdığı için yuvada yıkılmaz.00 Yorumla
+1 yılEsin bence sana bagirmak icin bahane uretiyo Şu an sana en cok destek olmasi gerektigi zaman cocugunuz kucuk ve sen gercekten zorlaniyosundur ama bunu anlamiyo bilmedigi icin allah yardimcin olsun
10 Yorumla
+1 yılDışarıdaki ezilmeleri evde seni ezerek atmaya , güçsüzlük kompleksini: sana ego yaparak atmaya çalışıyor. Öfke kontrolü falan tedavi psikolojik destek falan alsa iyi olur
10 Yorumlaöyle kocanın öyle adamın mk. nasıl insanlar var ya iş yapmaya yardım etnrye acizler ben evli değilim hiç evlenmedim hiç kız arkadaşımda olmadı eğer evlenirsem ben yardım ederim çocukluğumdan beri iş yapmaya alışkınım yıllardır yalnız yaşıyıorum kendi işlerimi kendim yapıyorum bu kadarda aciz olunmaz yardımcı olunur
13 Yorumla- +1 yıl
Neden
+1 yılAl yarın pilini pirtini git 1 hafta anana cocuguda ona birak görsün ebesininkini😂
40 YorumlaIşte sadece bir taraf çalışınca böyle oluyor. Tüm ev yükü diğer tarafa kalıyor. Calisan sahis da hic anlayisli degilse :(((
Onunla konuş, anlamıyosa boşan da diyemem ki ne diyecegimi şaşırdım;( insallah anlar20 Yorumla
s +1 yılValla çok zor öylesiyle uğraşmak 😏 düzgünce konuşmayı dene, çocuk bakımı temizlik sadece kadının görevi değil çok titizse kendi yapsın
20 YorumlaYemek yapmıyosan problem 😒erkeklerin bazısı böyle sanada öylesi denk gelmiş sen yemeğini yap çocuğuna bak için rahatsa onu duyma ama tavrınıda koy fazla konuşma muhattap olma bir süre
00 YorumlaEv işleri karşılıklı yapılır sen çocuğuna bakiyorsan o da evi temizler sen yemek yapıyorsan o da bulaşığını yıkar ama sen iste calismiyorsan büyük çoğunluğunu senin yapman lazım kocaninda bu konuda neden bu böyle deme hakkı yoktur. çocuk büyümeden düşün taşın yoksa çok zor olur
00 Yorumlabir süre her dediğini yap
yapmaya çalış ya da
bak bakalım yeterli oluyomu
olmuyosa al karşına düzgünce sinirlenmeden anlat durumu sıkıntılarını falan
belki düzelir00 Yorumla
+1 yılKolayı var canım hemen de bir hafta evde kal ben çalışayım. anlarsin de
31 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle haklısın çok
kari misin ulan sen kari islerine karisiyon baksana kendi isine diyesi geliyor insanin yeminle
hanzo10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlur öyle şeyler doğal ev işi bilmeyen ana kuzusu erkekle evlenmişsin yiyip içip gezen bir tip yani kadın ev işi yapıp yemeğini yapıcak gözüyle bakıyor demek ki zor işin 😕
21 Yorumla
+1 yılat dışarı gitsin dışarda zıkkımlansın yemek verme ona akıllanır
21 YorumlaSen yanmissin ne geçimsiz erkek modeli... Her işe karışan.. çözüm ne olur bilmiyorum. Ama varsa kaynannan kışkırtıcı olabilir.
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCocuk daha yeni aşilir bu zamanlar sayginizi kaybetmeyin ikinizde alttan almaya çalışın
Benim bir yengem var abim isten geliyo kaynanasina gidiyomar yemege hem kaymanasi bakiyo cocuguna hem yemege gidiyolar kiz bir boma yaramiyo00 Yorumla
+1 yılZor bir durum. Sadece karşına alıp konuşman gerekiyor. Zeki ve akıllıysa anlar, anlamazsa da doğru adım neyse onu at
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEv dağınık yemek yok kişisel bakım bile sıkıntıda anladigim kadarıyla eee? Adamda dışarıda manitasiylami yesin? Aksama kadar evde cocukla tavlami oybuyorsun
04 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@aerolite arkadaşım millet kaç tane çocuk büyütüyor evi tertemiz. Bulaşıgi çamaşırı makine yıkıyor. Evi Süpürmekle iki lokma yemek yapmayami vakit olmuyor? Adamda aksama kadar çalışıyor ki rızıklarını kazanayim diye.
Soran+1 yılOzaman sen evde dur cocuk basinda karin ise gitsin?
Cevap sahibi+1 yılSen beceriksizsin bu kadar basit. Kimse senin gibi 1 çocuğu bahane ederek bu şekilde hareket etmiyor. Birde boşanacam demişsin ulan seni kim neden alsın şu haline bak
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkeklerin geneli öyle. Geçen yiğenim yere düştü üstelik abim yanındaydı çocuğı tutmadı sonra yengeme bağırdı bakamıyorsun diye. Çocukla o kdr ilgisiz ki yengemi daha çok seviyor bebek
10 YorumlaKarşına alıp konuşmalısın ikinizin ortak alanı her şeyi senden bekleyemez elini taşın altına koymalı oda.
00 YorumlaBenim babam da oyle
Annemdeki sabir kimsede yokmus sen de sabir et seviyorsan10 Yorumla
+1 yılTamam aşkım yaparım de geç takma bile sende onu bıktır
10 Yorumlanasıl evlendiniz? evet kadını hizmetçi gören bir zihniyet kocanın ki. sanırım değişmez bu
10 Yorumla
+1 yılkarşılıklı oturup konuşmayı deneyin insansınız hayvan değil.
10 Yorumla
+1 yılKadından hem cocuk büyütmesini hemde 4 4 lük hizmet etmesini bekleyen bir kütükle karşı karşıyayız..
10 Yorumla
+1 yılHerkes görevini yapmalı eğer bir görev tanımı varsa aranızda
00 Yorumlaev niye dağınık ve niye yemek yapmadın diyor demişsin ve anlaşılan ev toplanmamış yemek yapılmamış. Adam işten geliyor önünde yemek yok ve evi B. k götürüyorsa ne demesi gerekiyordu acaba? evi toplayıp bide yemek yapsın istersen
02 Yorumla
Soran+1 yılBok yiyin erkeklere ölüm
+1 yılBu seni çok yıpratan bir durum ve evliliginize de zarar verir. Çift terapistine gidebilirsiniz.
00 Yorumla
+1 yılSorun edecek madem neden evlenmiş senin durumunu anlıyorum ama bende bilemedim
00 Yorumla
+1 yılÖküzle evlendiğini fark edenler kulübüne hoşgeldin senin öküz değişmez
00 Yorumlabence bir ona ana avrat kay bir güzel başka türlü yola gelmez o
00 Yorumla
+1 yıl3 yıl erken bir evlilik ancak 5 yılda oturur görmezden gelmeye çalış bence zamanla toparlanır
04 Yorumla- +1 yıl
Sen kaç kez evlendin?
- +1 yıl
1 defa
- +1 yıl
23 yaşındasın ve uzaktan asla bilemezsin neyin ne olduğunu
- +1 yıl
Yeni evliyken bunlar normal anladıgım kadarıyla küçük bir çocuk var erkekler geç evliligi kabulleniyor anneleri gibi olmasını bekliyor bu istekten vazgeçip seni oldugu gibi kabul etmesi 5 yıl içinde oluyor ben 4 yıllık evliyim yaşamasam örnek vermem
+1 yılNe bir çim bir çift ne bir çim bir aile son yuva bükücüler
00 Yorumlaİlk aylar sürekli tartışma cıkar cocuk düzene binene kadar ikimizinde sabırlı olması lazım bu zamanda
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBoşa gitsin çekilmez bir ömür, evlensem aynı senin kocan gibi bir koca olacağımı bildiğim için evlenemiyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılesin sorunlu sinirli agresif sana da ustunluk kurmaya calisan saygisiz biri
10 Yorumla
+1 yılAklı sıra otoriteyi elinde tutmaya calısıyoda olmaz böyle al karsına konus bak hayatım islerim var su su saatte sunu sunu yapıyorum yetismiyor söyle böyle de..
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılO çocuğu ben tek başıma yapmadım Senin şeyinden indi Git kendin bak desene
20 Yorumla14 aylık cocugunda olsa ev danık olmaması lazım bence cocugu uyutursun işine bakabilirsin yemegını yapabikirsin
06 Yorumla
Soran+1 yılErkekler Bunu söylüyoya allahim dogurup bakinda Bende görim
Soran+1 yılSenin gibi anlayissiz ayilari bosicaksin
+1 yılDeki ona rolleri değişelim çocuğa sen bak ben çalışayım 😉😉
00 YorumlaAbla mutlaka buna bir cozum bulmalisiniz boyle evlilik yurumez. Aile terapistine gidin bence mutlaka
11 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl00 Yorumla
+1 yılBakıcı zannetmiş herhalde sizi hareketleri hiç hoş değil boşanın bence
10 YorumlaImtihandasin.. sakın boşanma burdaki yorumlara bakıp
03 Yorumla- +1 yıl
Tabikide bosanmasin ya her zor gordumuzde kacarsak sonunda kendimizi binkoptude atlamak üzere buluruz
- +1 yıl
Evlimisin
- Devamını Gör (38)
Devamını Gör(83)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Ev & Yaşam > Sorular > Eşimle sürekli ev bakımı yüzünden tartışıyoruz, çıldıracağım. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer