Cam balkon mu PVC pimapen balkon mu daha iyidir? Balkon dekorasyonu için hangisinin daha kullanışlı olduğunu düşünüyorsunuz? Sizce balkonda cam balkon mu daha estetik duruyor yoksa PVC pimapen balkon mu?
Balkon dekorasyonu için cam balkon mu tercih edersiniz yoksa PVC pimapen balkon mu?
Günümüz Fransız balkon tabirli küçük balkon olmasında ister cam ister pvc olsun hiç önem arz etmiyor. Tabiki ferah bir görünüm, güneş ışığını yakalamak adına ve görüş ufku geniş olması adına cam diyorum. Temizliğini hiç düşünmek dahi istemiyorum ama ikisininde.
Cam balkon daha estetik duruyor ama pimapen daha sağlam ve resimde paylaştığın gibi oturup kitap okuma, dinlenme yaz kiş vakit geçirmek isteniyorsa pimapen kışın soğuktan, yazında toz ve pislikten korur. Cam balkonda camlar kapalıda olsa bir yere kadar tozu önleyebiliyorsunuz.
Görsel cam balona ait değil cam balkon bildiin günümüz donercilerin önündeki halk otobüsü kapısı gibi açılan şey. Tensillerde ikisi de muazzam. Demekki neymiş efendim. Tasarım önemliymiş
Cam balkon daha iyi duruyor. Pimapen, Pakpen, Egepen vs. taktıranlara balkon ile mutfağı/salonu birleştirip, kocaman oda yapanlara ceza kesildiğini duydum. Biz geçen yıl cam balkon yaptırdık ve memnunuz.
tabiki cam hele birde karartılmış ise mükemmel oluyor amaaa sadece yazları sende benim gibi soguk bir memlekette isen kışları neden pimapen yaptırmadım diye başını balkon kapısına vurursun 🤣🤣