Yaz tatili bitti, şimdi eve dönme zamanı! Havasız kaldığı için tozlarla dolan ve derinlemesine temiz
Alışveriş & Hediyeler Eve Dönüşler Başladı! Uzun Zamandır Kapalı Kalan Evini Temizlerken Yaşayabileceğin 6 Şey (Sayfa 14) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2931 Eve Dönüşler Başladı! Uzun Zamandır Kapalı Kalan Evini Temizlerken Yaşayabileceğin 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 60 kişi beğendi
yağmurdelireis Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Gayet güzel bence Başlamakı taviki daha iyi 0 0 Yorumla
selinselma Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Bizimki şu an beklentimizi karşılıyor.. şimdilik 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
511Cevap
Eve dönüşün en kötü yanı resmen
Çok yararlı tesekkurler😊😊😊
Herseyi bir koseye birak ve hayatini yasa
bence baya kolay açın bir müzik ohhh
Öyle bir üşeniyorum ki evi temizlemeye
of cok zor kokmustur o ev
Zordur bu temizlik işleri ya
Herseyi bir koseye birak ve hayatini yasa
Komple camlar açılmalı en iyisi
Temizlik yapmadığım için rahatım
Film izlemekten abska bir şey yapmıyorum
😀😀😀😀😀😀😀😀😀 temizlik imansan gelir 😀
Gayet güzel bence Başlamakı taviki daha iyi
Temizlikçi düşünsün onuda mı ben düşüneyim
tesekkurler faydali olmus
Güzel makale olmuş. Teşekkürler.
Gerçekten çok üzücü olan bir durum.
Temizlikçi çağırıyorum 😀
bu urunler bir harika yahuuu
İşe yarar güzel bilgileri
annem hallediyor sorun yok 😂😂
Annem temizliyor zaten gerek yok😃
Sürekli evi temizliyorum... Bööööö geldi artık...
Mutfakta çok iyiyim temizlik bana yaramıyor
Ev temizlemek kesinlikle ölüm gibi.
İstemsizce temizlemen gereken kocaman bir ev
evin tekrardan batacagini dusunuyorum
Bilgiler çok işime yaradı teşekkürler
Müzik açarak temizlerim en iyisi
Bende yapacağım derin bir temizlik
Tatile gidemedik ki eve donelim
Biz bilmeyik bu işleri jjjj
fil en iyi çözğüm bence her yeri
Havlandırmalı kesinlikle toz olmamalı
bilmiyorum kanka pek yani
Bilgililendirme için teşekkürler
Ev temizliği çok zor kadınlar yıpranıyor
temizlerken çıkan sıcak hava kokusu berbat
arkadaşlarımla vakit geçirmek
Bizim süpürge iş görüyorrrrrrrr
Veririm 100 lira başkası yapar
Bizimki şu an beklentimizi karşılıyor.. şimdilik
çok güzel fakat öğrenciyiz
ben valla sabah akşam yatıyorum :D
Güzel bir bilgilendirme çok iyi olmuş. 😊
Temizlik önemli ama şimdi üşeniyorum😅
Bizim süpürge iş görüyor ya
Bizim süpürge iş görüyor ya
Düzen olmayan evde insan zaten bu alır
Bunaliyor bir sure sonra insan
evden çıkamadık ki hiç...
değerli bilgiler için tesekkür
Asla o kadar zaman evimi kirli bırakmam
Viledada toplanan toz topaklarıyla uğraşıyorum🙄
Sürekli evdeyim ve titiz bir insanım : )
ver temizlikçiye gitsin abi ne uğraşacan
evi temizlemek bana keyif veriyor ya
Temizliğe elimi sürmüyorum xd
Eringenlik :)))) yorgunluk
Temizletmek gerekir kendi başına temizleyemezsin