Cilt Bakım Hediye kazan, Kadınlar Günü’nde kendini şımart! 🤩 Bir el kremini hangi özellikleri ikonik yapar? (Sayfa 7) L'Occitane Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3324 Hediye kazan, Kadınlar Günü’nde kendini şımart! 🤩 Bir el kremini hangi özellikleri ikonik yapar? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 57 kişi beğendi
ulaşınbana Takip Et Xper 3 Yaş: 20 +1 yıl Çoğu özelliği aslında ama en önemlisi yumuşatmssı 1 0 Yorumla
06hkkşşşşjkşif Takip Et Xper 1 Yaş: 20 +1 yıl Bilemem artık nediyon onlara kalmış bence yani 1 0 Yorumla
Kraliçe_Melis Takip Et Xper 1 Yaş: 21 +1 yıl Her zaman parfümü para harcarım dikkate alacağım 0 0 Yorumla
amourprinceses Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Bu markayı duymuştum ama ürünleri baya pahalı 0 0 Yorumla
Broken__heart1234 Takip Et Xper 5 Yaş: 21 +1 yıl Güzele benziyor bence bir gün denerim belki 0 0 Yorumla
prensesgirl9653 Takip Et Xper 2 Yaş: 20 +1 yıl İyi nemlendirmesi Uzun süre yumuşak saklaması 0 0 Yorumla
Özgesoydam Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl El kreminin yağlandırmaması ve misler gibi kokması 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
228Cevap
Cilde iyi gelmesi ve kokusu
Engelliler için yaptığı kampanya değerli
Parlatması ve kayganlaştırması
Çoğu özelliği aslında ama en önemlisi yumuşatmssı
Cild bakım ürünleri kullanmıyorum
Elleri nemlendirir yaglandirir rahatlatir
Yumuşacık yapması ve güzel kokması
Nemli ve güzel kokması gerekir yoksa zaten bir ıyk
kendimi şımartmak isterdim :D
Kremin var olması yeterli.
Yumuşak yapması mı güzel kokması mı?
Temiz ve sağlıklı olması lazım
Bilemem artık nediyon onlara kalmış bence yani
Kokusu ve hızlı emilimi olabilir
Yagsız olması ve güzel kokmalı
Nem vermesi Güzel olur evet
besleyici ve hafif olması
ben de çok istiyorum ama olmuyor maalesef
Kadınlar bir adım önde 😂😂😂😂
El kremini başka nerelere sürebiliriz
Hoş bir paylaşım olmuş emeğinize sağlık.
Emeginize sağlık güzel olmuş paylaşımlar
Bir el kremi dünyamızı degıstırır
En güzel kokan krem tabikide
Güzel bir içerik dikkat çekici
Güzel paylaşım için teşekkürler
güzel bir içerik olmuş denemek lazım
En güzel bence de dikkat edelim
teşekkür bilgi icin çok sağolun
cok guzel paylasim tesekkurler
Güzel paylaşım olmuş emeğine sağlık
El kremi özellikle kış aylarda vazgeçilmezim
El kremlerini seviyorum ve kullanıyorum
kokusu ve hissiyati kesinlikleee
Bakım önemli gençler eksik etmeyiniz
Kokusu, Hissiyatı ve fiyatıı
Baya Eski paylaşım bu ama🤦
Kokusu keskin olmalı ve emilimi kolay olmalı
Yumuşaklığı tonu ve hissi
Haydi kadınlar şımarmanızı bekliyoruz😍😀
tam sevgiye hediye almalik
Kokusu, nemlendirmenin uzun süreli olması
Pamuk gibi yapmasıını isterim 🤍
Yumuşak ve nemli olması parlak olması
Bu kampanyayı sevdimm yaa
Oluyo mu gerçekten bu seyler
İyi nemlendirme ve mükemmel koku
Her zaman parfümü para harcarım dikkate alacağım
Kessinlikle yağlı hissi vermemesi
Bu markayı duymuştum ama ürünleri baya pahalı
Yok ya başka bir şey bu bence
Güzele benziyor bence bir gün denerim belki
Bazıları da daha kötü yapıyor ua
Ellerimi yumusatsin yeter
Kendimi bir şımartamadım yaa 😃😃
Iyi olsun yeterli bence cabuk ceksin
Kokusu antialerjik olmasına bağlıdır
İyi nemlendirmesi
Uzun süre yumuşak saklaması
Valla alınca hangisi iyi olacak goruruz
El kreminin yağlandırmaması ve misler gibi kokması