Kışın Cildimin Kurumasını Önleyen En İyi Nemlendiriciyi Buldum: Arko Nem Prebiyotik Krem Serisi!

Merhabalar,

Her kış yaşadığım bir sorun olan cilt kuruluğu bu yıl da cildimde devam etmesin diye en iyi nemlendirici krem keşfine çıktım ve kısa arayışlarım sonucu cildimi en iyi şekilde nemlendiren kremle nihayet tanıştım. Şimdi sizlerle de bu muhteşem ikiliyi tanıştırmak istiyorum. Denedikten sonra sizler de sonucu benimle paylaşmaya ne dersiniz? ;) Öyleyse hadi bakalım başlayalım.

Arko Nem Prebiyotik Krem Serisi!
Arko Nem Prebiyotik Krem Serisi!

Onlar Muhteşem Bir İkili: Arko Nem Prebiyotik Krem Serisi!

Onlar Muhteşem Bir İkili: Arko Nem Prebiyotik Krem Serisi!
Onlar Muhteşem Bir İkili: Arko Nem Prebiyotik Krem Serisi!

Özelliklerine geçmeden önce ambalajından söz etmek istiyorum. Kesinlikle çok dikkat çekici ve tek bakışta ilgimi çekmeyi başardı. Badem sütü özlü olması bir badem müdavimi olarak zaten tek başına bile ilgimi çekmeyi başardı. Yaratıcı ambalajını yeterince incelediysek ürünün özelliklerine geçelim mi?

Nemlendirir, Besler, Onarır!

Nemlendirir, Besler, Onarır!
Nemlendirir, Besler, Onarır!

Evet, yanlış duymadınız. Nemlendirici özelliğinin yanı sıra besler ve onarır. İlk cildime sürdüğümde kremsi yapısı hafif yağlı gibi olduğundan cildimde kolayca emildi ve kuru görüntünün yerini daha yumuşak ve hoş bir görünüm aldı. Kuru cildinizde şikayetçiyseniz eğer, bu krem vazgeçilmeziniz olacak.

%0 Silikon, Paraben, Alkol!

%0 Silikon, Paraben, Alkol!
%0 Silikon, Paraben, Alkol!

Özellikle cildim için bir ürün kullanacaksam eğer bir üründe en çok dikkat ettiğim özellik doğal içerikli olmasıdır. Ürün ambalajındaki bu üç özellik beklentime ışık hızıyla koştu adeta. Doğal içerikli özleriyle artık gözüm arkada kalmayacak.

Şimdi Ürünü Test Etme Zamanı!

Şimdi Ürünü Test Etme Zamanı!
Şimdi Ürünü Test Etme Zamanı!

Aslında bu benceden önce zaten kullandığım bir üründü ama şimdi paylaşma fırsatı buldum. Ürünü elim üzerinde sizlere şöyle göstereyim. Gördüğünüz gibi kremsi bir yapısı var. Görselden anlaşılıyor mu bilmiyorum ama çok kolay bir şekilde yayılıyor. Asla yapışkanlık hissi bırakmadan saniyeler içerisinde cildim ürünü emiyor ve ortaya daha pürüzsüz ve hoş bir cilt çıkıyor.

Sizce de çok hoş durmuyor mu?

Kışın Cildimin Kurumasını Önleyen En İyi Nemlendiriciyi Buldum: Arko Nem Prebiyotik Krem Serisi!
Cevapla