Öncelikle selam :)
Söz konusu cilt bakımı olduğunda artık hepimiz bu konuya çok hassas ve bilinçli yaklaşıyoruz. Bugun sizi içeriğindeki bitkisel sütler ve prebiyotiklerle cildini nemlendiren, besleyen ve onaran yeni Arko Nem Prebiyotik Krem serisiyle tanıştırmak istedim.

Arko Nem Prebiyotik Krem Serisi!

Son zamanlarda kullandığım en mis kokulu Krem diyebilirim. Prebiyotik serisinden badem sütlü olan kremin kokusunu nasıl tarif etsem bilmiyorum. Normalde bakım ürünlerin de koku sevmezdim ama bu seriyle aşık oldum diyebilirim. Krem o kadar güzel kokuyor ki kalıcılığı da çok iyi, cildi yumuşacık yapması ve kadifemsi bir yapıda bırakması beni çok mutlu etti.

Nemlendirici özelliği çok kuvvetli, cildi anında yumuşatıyor ve uzun süre nemi hapsediyor. Hepimizin kremler de en sevmediği özellik bu kremde yok. Yağlı bir his bırakmıyor her gün ellerime, duştan sonra da cildime uyguluyorum.

Aynı zamanda cildi dış etkenlere karşı korumayı ve onarmayı vadediyor.
Mevsim geçişlerinden dolayı eller kuruluk çatlak sorunu yaşıyor. Kremi ilk kullanmaya başladığınızdan itibaren hepsinin geçmesine yardımcı oluyor.

Ve en önemlisi ürün vegan, hayvan dostu.
İçerisinde paraben, alkol, silikon yok.
Krem arayışındaysanız elleriniz ve vücudunuz için kesinlikle Arko Nem Prebiyotik Krem serisini deneyin.
Kış Ayları ve soğuk hava değişiklikleri vücudu yorar ve ellerin vücudun çatlamasına yol açar. Bu seriyi denemeden geçmeyin alın aldırın derim.
Bir başka ki bence de görüşmek üzere..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar