Çabalarsan evet fakat, birinci sınıfta derslere girmemezlik yaparsan arkadaşlarınla gezip tozarsan, sadece vize ve final haftaları ders çalışırsan ne başarılı olursun ne de atanabilirsin. Üniversite de başarılı olmak, ve okuduğun bölümde kolaylıkla bir yerlere gelmek istiyorsan amacın tamamen okul olsun. Mümkünse kendini çevrendeki herkesten soyutla ve mutlu olabileceğin ders çalışırken sana keyif verebilecek bir bölüm seç. Ben bu hataların bazılarını yaptım. Eleştirmiyorum asla, sana tavsiyemdir sadece.
Öğretmenler malesef çok zor atanıyor. Seçersen de dilerim hakkında hayırlısı olur.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Atanamazsın evlen bakayım sana talibim sana evlenirmisin benle hayatını yaşa çalışma öpesim geldi tahrik oldum sana talibim sana evlenirmisin benle hayatını yaşa
En İyi Cevaplar