22 yaşında, dış görünüşüne özen gösteren ağzı laf yapan biriyim bu alanda kadınların her alanın satış departmanında olduğu gibi daha şanslı olduğunu söylediler. Ufak bir sermaye gerekiyor başlarken aslında sertifikası eğitimi vs için 1000 lira kadar, bunu karşılayamıyorum şu an ama sertifikayı henüz almadan da çalışmaya başlayabiliyorum; eğer hemen bir satış veya kiralama yapabilirsem benim için hem maddi hem de manevi olarak motivasyon olacak. Çünkü kazanç da az değil satış başı %3 komisyon ve bölge İzmir/Cesme oradaki mülk fiyatlarını az buçuk tahmin edersiniz, sizce şansım var mıdır? Aktif araca sahip olmak kullanmak da gerekebiliyor henüz benim ehliyetim bile yok ama bunlar şart değil tabiki.
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEra gayrimenkulde 2014 yilinda ise basladim. Gerekli tüm egitimleri aldim 1.400 dolar verdim. Kibrisa gittim kurslara katildim. Halkegitim merkezinden de egitim sertifikasi aldim. Sonra Anadolu Üniversitesinden Emlak ve Emlak Yönetimi bolumunden mezun oldum. 2017 kasim ayinda kendi ofisimi actim ve era gayrimenkulden aldigim sertifikalarin yeni yasayla birlikte gecersiz oldugu, sadece üniversite diplomam ve halk egitimden aldigim sertifika gecerliymis. Neyse uzun lafin özü piyasa o kadar berbat ki ne satis var ne de baska bir sey. Aklin varsa git baska bir is yap. Bende artik dolar alip satmaya basladim. Oto alim satim yapiyorum.
07 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYeni yasa da %3 degil %2 oldu. Musteri iliskilerin gucluyse bu ise gir. Yoksa her sey disardan gorundugu gibi degil. Bu ise bir hevesle girenler soluk soluga kacarak uzaklasiyor. Bakkali çakkali hepsi emlakci zaten. Cami imami var bir ev satmis ben emlakciyim diyor komik yani 😊😊
Soran+1 yılRemax bambaşka bir şirket; halkeğitim sertifikası mertifikası değil olay. Emlakçılık hiç değil. Gayrimenkul danışmanlığıyla onu karıştırmayın. Remax Amerikan şirketi; yeni yasa ne zamam girmiş yürürlüğe de %2 olmuş; Amerikan şirketini bağlamaz bu; Haziran ayında görüştüm bir brokerla ben
Cevap sahibi+1 yıl😄😄😄 baglamaz mı? Canım musteriler sana %3 verecek öyle mi cunku amerikan sirket diye? Gayrimenkul danismaniyla emlakciligi karistirmayalim tamam sen cok biliyosun hadi sana kolay gelsin 😄😄😄
Cevap sahibi+1 yılYalniz burasi türkiye yani yasalar burda gecerli. Musteri yasa geregi %2 verecek. Sirf o amerikan sirketi diye sana %3 vermezler. Neyse sen cok biliyorsun ya kolay gelsin üstad 😊😊
Cevap sahibi+1 yılEhliyetin yokmuş. Remax amerikan sirketi ya amerika da ehliyetsiz araba kullanmak yasal mi bilmiyorum ama ehliyetsiz GAYRIMENKUL DANISMANI olmaz. Sana özel sofor mu tutacaklar. Çok güldürdün valla sağol 😄😄😄😂😂
Cevap sahibi+1 yılHalk egitim sertifikasini su an saymiyosun ama remaxtan aldigin sadece orasi icin gecerli. Ayrica yurtdisi egitimlerimi ve üniversiteden mezun oldum. İşine geleni yaziyorsun. Sana cok gaz vermisler ama bu zekayla senden nane şekeri olur.
Soran+1 yılHahahahahahahaha insan yediremeye görsün seni anladım ben 😂😂 ehliyetsiz gayrimenkul danışmanı olmaz diyor kghsklsşxş şöforlükten bahsetmiyoruz karıştırma kfjskxlxş neyse sen remaxe girebilirsen git bir ofisiyle görüş bakalım okeyy 😉 üniversiteden mezun olan bu sohbette sadece sen değilsin genç oğlan ikinci ünime yeni yazıldım bak işine hadi
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 567 cevap paylaştı. Ehliyet şart değil ama uzun mesafeler nasıl yaparsın bilemedim. Birde şu an emlak piyasası yavaşlamış durumda ne kadar kısa sürede iş yapabilirsin bilemedim. Birde portföy oluşturman lazım falan filan biraz işin uzun
22 Yorumla
Soran+1 yılÇeşme küçük yer ya uzun mesafe sorun olmaz
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılEvet emlak işinde çok çene gerekiyor birde çok yakan söylemem gerekiyor bakımlı ve güzel olman gerekiyor ve zeki olman gerekiyor çok araştırmacı tuttuğunu koparan bir tıp olman gerekiyor
22 Yorumla
Soran+1 yılHepsi been :D
Cevap sahibi+1 yılİyi ozaman hayırlı olsun birde emlak olarak birliği var oraya git hangi sehirdesin bilmiyorum ama orda başkanla konuş onlar genelde hızlandırılmış kurs açıyor ondan yararlan
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
3
Cevap
6Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılHelal. olsun derim gadasi
10 Yorumla
+1 yılBenim kuzenim yapıyor o işi sıfır bilgiyle girdi kurs sertifika falan olmadan tabi remax değil çalıştığı firma
10 Yorumla
+1 yılPiyasa ve iş hakkında bilgi verebilirim istersen
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim bir akrabam var Gayette iyi kazanıyor Genç yaşta daha iyi işte
10 YorumlaBir firmada 2-3 bin TL maaşla çalısmaktansa kesinlikle denemekte fayda var. Yaşın daha genç olduğu için de en risk alınabilir zamanlar
00 Yorumla
+1 yılKurumsal firmalar iyidir ama bence en iyisi sonrasında kendi ofisinizi açın.
00 Yorumla
+1 yılOlur
20 Yorumla
+1 yılhayal
01 Yorumla- +1 yıl
ne haseti ya aklımın ucundan bile geçmedi yasın kçk git üniv oku
Sen otur yerine en iyisi
04 Yorumla
Soran+1 yılHahahahhaha herkesin kendiniz gibi 22 yaşında toy sanmayın
Soran+1 yılHıhı kffsdhjkk
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Remax’te bu genç yaşımda gayrimenkul danışmanlığı düşünüyorum sizce mümkün mü?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar