Doğada, arazide olmayı çok seviyorum. Bu bölümlerden birini okuyup Orman Bölge Müdürlüklerinde çalışmak istiyorum. Çokça araziye çıkmayı istiyorum. Hangi bölümde bu isteğimi gerçekleştirebilirim? Hangi bölümün bana avantajı çok olur? Orman mühendisliği mi yoksa orman endüstrisi mühendisliği mi?
Orman mühendisliği ile orman endüstrisi mühendisliği'nin farkı nedir?
Hiçbir bilgiye sahip değilim, ama endüstriden yola çıkacak olursak sanırım biri meslek edinilme diğeri de tasarıya giriyor. İkisinin alanı da aynı fakat yöntemi farklı.
En İyi Cevaplar