Üniversite sınavına gireceğim. Sizce en iyi iki yıllık bölümler hangileri? Maaş olarak ve rahat atama bakımından.
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılBaşta ben de senin gibi düşünüyordum ve bunu çok araştırdım. bundan 5 sene önce dediğin 2 yıllık bölümler yeni açıldığı için direk atama vardı. Lise mezunları da hemen atanıyordu.2 sene sonra kadro dolunca kimse atanamadı çünkü bölüm yeni açılmıştı ve çalışanlar hep genç olduğu için emeklilik yoktu.2 senelikten gerçekten hiçbir şey olmuyor üniversite okuyup evine geri dönersin. 1 sene beklememek için 30 yılını çöpe atma
07 Yorumla
Soran+1 yılSen hangi bölümü okuyorsun?
- +1 yıl
Ben de ÖSYM kurbanıyım. Yarın sınavım var ama sağlık lisesinde okudum
Soran+1 yılİlk girişin mi olacak? Hedeflediğin bir bölüm var mı? Sınav yarın ama ben hala ne seçeceğimi bilmiyorum😂
- +1 yıl
İlk girişim olacak ama ben devlete giremeyeceğimden dolayı büyük ihtimalle %50 burslu falan özele giderim inşallah. Şimdilik diyetisyenlik düşünüyorum ama herkes inşaat mühendisliği düşün diyor. bir tanıdığım var inşaat mühendisliğinden yeni mezun oldu. Direk yurtdışında işe başladı ve 5000 Euro’dan başladı. Sonra bir arkadaşım anlattı bana. Onun bir tane kız arkadaşı var. İnşaat Mühendisliği okumuş ve kız şu an paraya para demiyormuş. Sadece erkek mesleği gibi düşünme kızlar da çok kazanıyor
Soran+1 yılBaya iyi de inşaat mühendisliği gerçekten zor bir meslek hem erkek hem kadın için.
Ben de ilk defa gireceğim belki mezuna kalırım diye düşünüyorum. Diyetisyenliğin atamaları pek yok diye biliyordum
- +1 yıl
Hiçbir mesleğin garantisi yok ki. Artık herkes devletten uzak duruyor çünkü atama puanları çok yükseldi. Diyetisyenlikte kendini geliştirip yerini açabilirsin
Soran+1 yılKonu dışı ama ben sınava gireceğim yerin çıktısını hala almadım. Sende telefonda da gözüküyor mu? Yoksa illa da pc mi olması lazım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
6
Cevap
0Cevap
+1 yılAllah aşkına biri bana söylesin sabahtandır deli oldum paramedik istiyorum sizce okursam 2 yıllık ataması rahat olur mu
10 Yorumla
+1 yılAtt yok artık prm ise çok yok ataması hemşire ol
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılFizyoterapi, odyometri, anestezi falan
00 Yorumla
+1 yılTıbbi görüntüleme
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılHemşire
00 Yorumla
+1 yılZor..
00 Yorumla
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Paramedik ve Att nin atamaları nasıl? İki yıllık önerebileceğiniz başka sağlık bölümleri var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar