Eczanesi olan eczacı mı çok kazanır hastanede çalışan doktor mu?

Edindiğim bilgiler doğrultusunda eczacıların en fazla kazanan meslek grubu olduğunu öğrendim bu doğru mu
eczacı
doktor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
valla bence yerden yere değişir eczacı İstanbul'da nişantaşıda bir eczane açmışsa 1 milyonun üzerinde aylık cirosu oluyor ben böylede bir doktor görmedim
Eczanesi olan eczacı mı çok kazanır hastanede çalışan doktor mu?
Cevapla