+1 yılDevlet sosyal hizmetler ön lisans ile alım yapıyor ise kpss den iyi puan alarak atanabilirsin , yok sen aof lisin seni degil örgün okumusu alcaz diye birsey yok :)
00 Yorumla
+1 yılVar bikerem
13 Yorumla
Soran+1 yılBraz arastrdım da yok diyolar
Soran+1 yılBu önlisans mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
+1 yılMaalesef benim 4. Seneye giriyorum kpss ye girdim kadro verilmiyor özel kuruluşlarda öyle alım pek yok ne yazık ki DGS ile tamamlarsan bir tık yüksek
10 Yorumla
+1 yılBende çok merak ediyorum onlisans sosyal hizmetler mezunuyum atamaları mevcut mu
00 Yorumla
+1 yılkpss puanina bagli niye atanmayasinizki
02 Yorumla
Soran+1 yılArastrdım braz Yok yazıyor nette
- +1 yıl
him. o zaman adina uzuldum
+1 yılYok 4 yıllık bitir
05 Yorumla
Soran+1 yıl2 yıllık örgün eğitimde okudum ben. Ikinci üniverte olarak 4 yıllık secme şansım var mı
- +1 yıl
Var lisans tamamla ma da var
Soran+1 yılLisans tamamlama nasıl oluyor
Soran+1 yıl2 yıllık okuyup 4 yıllığa mı tamamla dyorsun yoksa drek 4 yıllığa kayıt yaptrabilir miyim
- +1 yıl
İkisi de mümkün
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar