Hemşirelikten pratisyen hekimliğe geçiş nasıl oluyor?

Recep Tayyip Erdoğan bir konuşmasında lise hemşireleri +3 , önlisans hemşireleri +2 , lisans mezunları ise +1 yıl eğitim görerek pratisyen hekim ya da aile hekimi olabilecek demişti. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı? Onaylandı mı? Onaylandıysa eğer sınavalar nasıl olacak ve nereden başvurulacak? İnternetten araştırdım fakat pek bir Bilgi bulamadım. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
Hemşirelikten pratisyen hekimliğe geçiş nasıl oluyor?
Cevapla