Mezun olamıyorum ve çok mutsuzum bir tavsiyeniz var mi?

Dönemim hatta yılım uzadı üniversitede. Arkadaşlarım mezun oldu ama ben mezun olmuyorum. Mezuniyet balosuna kep törenine de katılamıyorum bu yüzden kendimi çok mutsuz hissediyorum. Hele instagramda boy bky fotoğraflarını gorunce dah da kotu oluyorum. Acaba bende bir problem mi var diye de düşünmeye basladim. Tavsiyeleriniz varsa öğrenmek isterim.
Mezun olamıyorum ve çok mutsuzum bir tavsiyeniz var mi?
Cevapla