Üniversitede 6. senem, mezun olamayacağım. Bana tavsiye verir misiniz?

6. Senemdeyim. Umudum kalmadı. Mezun olamayacağım. Lanet olsun bana. Kendimden hiç umudum yoktu zaten. O kadar dibe battım ki artık çıkmak bile istemiyorum. Başta ailem olmak üzere kimseye bir şey anlatacak dermanım kalmadı. Tanıdığım insanlar hayal ettiğim hayatı yaşarken ben boğuluyorum. Benim ne eksiğim vardı da böyle oldum diye düşünür dururdum. Artık umrumda değil. Ölsem gam yemem. Başaramadım

Güncellemeler
7 ay
Zaman ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. Zor bir bölüm okuduğumu düşünenler olmuş. Tarih okuyorum. üniversiteye girdiğim sene önce pandemi sonra da deprem nedeniyle uzaktan eğitime geçildiğinde uyum sağlayamadım. Üni açıldığında omzumdaki yükü kaldıramadım ve uzattım. Pandemi ve deprem beni etkilememesine rağmen nasıl becerdiysem üni hayatım mahvoldu. Toparlayabileceğimi sanmıyorum artık. Sağlıcakla kalın.
Güncellemeler
7 ay
Soruma bu kadar yanıt gelmesini beklemiyordum. İyi kötü her yorumu tekrar tekrar okudum. Elimden geleni yapacağım olduğu kadar olmadığı kader diyelim. Hepinize Minnettarım
Üniversitede 6. senem, mezun olamayacağım. Bana tavsiye verir misiniz?
Cevapla