Netlerim çok kötü ama bir daha mezuna kalmak istemiyorum, ne yapacağım?

Yks 19 yasindayim

benim icin zor bir sinav anadolida devlette okudugum halde meslekten farksizdi diyebilirim bizi asla üniversiteye hazirlamak icin egitim vermediler
Ailem dershanelere gönderdi 11 12 de mezunum hala gidiyorum ama ben felakaet bunaldim o parayi keyfime vermek istiyorum

Bide ben anksiyete hastasiyim ve okul sinavimdaki sinavlar bile beni mahvetmisken yks vs iyice mahvediyor beni hormonlarimin bozulmasından anlasiliyor zaten kendimi yoluyorum

Ben strese gelebilen biri degilim ve ne yapan soyleyim cok caliskan biri degilim

Asiri sıkılıyorum ders calisamiyorum surekli arkaya alemin kirali acip guya ders calisiyorum diye kendimi kandiririyorum

Kendimi beceriksiz hissediyorum bide komsu onerdi diye utanmaz gibi mf sectim gordum sonra mf yi ayt barsjini gecemedim ne yapmam gerek
Netlerim çok kötü ama bir daha mezuna kalmak istemiyorum, ne yapacağım?
Cevapla