Ders çalışamıyorum şu sıralar çalışma isteğimi nasıl artırabilirim?

Vizelerde çok iyi çalıştım lakin 3 hafta sonra finallerim var çalışamıyorum ve odaklanamiyorum. Daha önceden çalışmaya başlayınca devamı geliyordu ve 10 ve 6 saat ders çalıştığımı hatırlıyorum lakin şu an 2 saat bile düzgün çalışamıyorum. bir de şu sıralar 2 tane kursum var bu yüzden onların sınavlarına da giriyorum bu yüzden daha çok geriliyorum. Son senem bu yıl okul bitirmem lazım. Güz doneminde 3 dersim alttan var o dersleri ek sınavda vermem lazım bu dönem 1 tane dersten bile zayıf getirmemem gerekiyor vizelerim iyi ama finallere çalışamıyorum. Kitabı açmamla icim sıkılmaya başlıyor. Sinirden elimi ve ya ayağımı oynatıp duruyorum bitsin diye. Yardımcı olursanız çok iyi olur? Son senem olduğu için dönem uzatmak istemiyorum.
Ders çalışamıyorum şu sıralar çalışma isteğimi nasıl artırabilirim?
Cevapla