Oglum 4 yaşinda henüz kücük ama kizim 6 yaşinda.
Kuran kursuna göndermelimiyim diye kararsizim
En uygun yaş nedir sizce?
Kuran kursuna göndermelimiyim diye kararsizim
En uygun yaş nedir sizce?
6 yas uygundur. Yazin camiilerin kurslarina yollayin, Devlete bagli camiilerde sikinti omaz.
Özel kuran kurslarini tavsiye etmem.
asagidaki beyni olmayan ama fikri olan mahluklarin yazdigi cehalet akan yorumlara hic bakmayin.
cocuk dinini ögrensin, ve bunu kücükken daha iyi ögretirsiniz.
Okuma yazmayı çözdükten sonra gitse daha iyi olur kendisi için. Bu arada Allah analı babalı büyütsün AMİN. Sizi tebrik ederim çok güzel düşünmüşsünüz Maşallah. Bunu en iyi olduğunuz yerdeki camiinin imamına sordurtun eşinize ona göre yollarsınız. Allah şimdiden muafak etsin amin...
Allah uzun ömür versin fakat önce Kendini bilsin bir yeteneği var mı keşvetsin, belkide çok farklı bir çocuk olacak.
Sen bir anne olarak onu bu yaşta önce böyle bir yükün altına sokup tüm hayatını körelteceksin. ANNE BABA OLARAK BUNU NASIL GÖREMESSİNİZ HİÇ ANLAMIYORUM.
annem beni 6 yaşımda gönderdi ilk olarak 10 yıl boyunca her yaz gittim keşke daha fazla gitseydim dedim
Cevap
15Cevap
Manevi dünyayı idrak edebileceği yaşa geldiği zaman olabilir. Ezberleyip anlamadığı bir şeyi okumasının neye faydası olur? Öğrenmek konusunda onları özgür bırakmak en iyisidir. Takip et. Çocuk istismarı olabiliyor.
Ben cok şükür yillardır akşamları yatmadan önce süreleri okuyoruz dua ediyoruz yani böyles başlaya bilirsin
Kur'an kursuna 6-7 kardeşim.. hatta oğlunu inşallah şimdiden elif cüze alıştır çoğu tanıdığım vardı evladı 5 yaşında Kur'an'a geçti 🌹
Bence 5 yaş çünkü 5 yaşındakı çocuklar hafız oluyor inanın daha zeki oluyorlar bence ikisini de gönderin pişman olmazsınız. Zaten dinen bir anne olarak çocuğunuzu bu yolda ilerletmelisiniz.
Yapmayın
Orada çocuklara tecavüz ediliyor
Hiç haberlere bakmıyor musunuz?
Nasıl güvenirsiniz anlamam ki
Hayatı kararacak olan kişi çocukların
Sen değilsin
Empati yap biraz
Haberleri atv den falan dinliyorsun herhalde
Belli hangi kesimden olduğun
5 6 yaş iyidir, müthiş ezber yapıyorlar o yaşlarda😊
4 yaşında gönderilmeye başlanıyor ama ev hanımıysan en güzeli senin öğretmen
en uygun öğrenme yaşları bu yaşlar bence şimdi göndere bilirsin
Devir Kur-an Kursu devri değil.
Neden gönderiyorsun bırak büyüyünce kendileri isterse giderler
Bence ikisi de tam yaşında şu an :)
arapça kursuna göndermen daha mantıklı
Bence hic gonderilmemeli
nabacan gönderip. camide hoca mı yapacan çocukları
biraz daha büyüse daha iyi bence.
bırak kendi gitmek isterse gitsin.
5 yasından sonra
#iyiaksamlar
Çok tecavüz oluyor hiç haberleri izlemiyon mu?
Zorunuza mı gitti niye eksilediniz sanki yalan bişi söyledim sizi gidi pedofilciler...
7/8 guzel bir yas
hic gönderme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar