Kadın/erkek mesleği ayırımı yapar mısınız? Yapılması doğru mu?

Ben her zaman insanın sevdiği işi yapmasından yanayım. Ne olursa olsun sevdiğin işi yapmalısın. Para hırsı için değil, sadece sana zevk, mutluluk verdiği için.. Açıkcası bir tek kadın doktoru olan erkekler bana bir garip geliyor :))
Kadın/erkek mesleği ayırımı yapar mısınız? Yapılması doğru mu?
Kadın/erkek mesleği ayırımı yapar mısınız? Yapılması doğru mu?
Cevapla