Ben çok safım.. insanları tanımak için hayatı öğrenmek için çalışıyorum şu an.. ama ne derlerse yapıyorum... patronun oğlu bile çok safsın uyanık ol biraz dedi.. nasıl uyanık olunur ki? kendimi ezdirmek istemiyorum ama fazla iyi niyetliyim
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(36-45)+1 yılis tecrübesi kazandikca hersey olur panik yapma.
ama cokta saf leyla gibi gezme ortalikta. Biraz girisken ol ögrenmeye hevesli ol ve cesaretli ol.119 Yorumla
Soran+1 yılGirişken değilim ve cesaretim yok
Cevap sahibi+1 yılolacaksin!
baska caren yok. Ozaman is dünyasinda tutunamazsin. Özel sektörde cok ezilirsin
Soran+1 yılZaten ayrıldım işten
Cevap sahibi+1 yılyanlis yapmissin.
pes etmek herzaman kaybettirir insana. sen zorlugun üstüne gitmezsen basaramazsin hicbirseyi.
Neden ayrildin?
Soran+1 yıl11de kantini kapatıp temizlik yapıyorduk iki kişi.. suna abla yerleri süpürüyor bende masaları silip düzeltiyordum bundan sonra yerlerin yarısı senin muhabbeti oldu bende karşı çıktım öyle anlaşmıştık öyle devam edecek dedim bana bende yoruluyorum falan diyor bende dedim bende yoruluyorum bende zor yetişiyorum falan dedim gitmiş personel müdürüne şikayet etmiş oda gelmiş salonun yarısını sen temizleyeceksin yarısını suna hanım temizleyecek dedi.. var mı böyle bir şey benim bildiğim biri yerleri süpürür biri masaları siler personel müdürü personeli değilde personel, personel müdürünü yönetiyor resmen.. yerleri süpürmüyorum dedim o zqman seninle çalışmaya devam edemeyiz yarın gelme dedi.. bugün yer süpürsem yarın başka iş yükleyecekler biliyorjm
Cevap sahibi+1 yılBöyle birsey olmaz. Is bölümü nasil yapildiysa o sekilde devam edecek. Ayrica yeri süpürmekte bir istir. sen orda calisiyorsan senin is begenme lüksün yok.
Burada iki tarafta haksiz. Personel müdürü personelin agzian bakmamali , personelde verieln isi yapmali.
Anladigim kadariyla uni felan okumadin sanirim böyle bir iste calistigina göre.
Soran+1 yıl1. si sorun yerleri süpürmek değil.. ben yerleride süpürürdüm ama başka bir eleman istedi diye gelip o işi bana yıkmaları başka bir şey.. ben yaptıkça yeni işler yüklüyorlardı bide personel müdürü beni sevmiyordu çok laf sokuyordu benimle çok uğraşıyordu kıskançlığını belli ediyordu..
ünv. Okudum ama öz güven eksikliğimi gidermek için girdim bu işe..
Cevap sahibi+1 yılhangi bölüm mezunusun?
Soran+1 yılAntropoloji
Cevap sahibi+1 yılallah yardimcin olsun. Ne diyim.
Peki simdi ne düsünüyorsun?
Soran+1 yılAmin sağol. Ne konuda
Cevap sahibi+1 yılis konusunda
Soran+1 yılKpss 😂
Cevap sahibi+1 yılhayirlisi olsun.
Master yapmayida dene. Ama farkli bir brans üstüne yap.
Soran+1 yılYüksek lisans düşündümdü ama yapmadım
Cevap sahibi+1 yılhata yapmissin.
Soran+1 yılEdebiyat üzerine yapabilir miyim yüksek lisansımı ben?
Cevap sahibi+1 yılOnu okula soracaksin.
edebiyat üstüne yapsan ne kazandiracak sana?
Soran+1 yılİçimde kaldı edebiyat okumak istiyordum ben😂
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 402 cevap paylaştı.
+1 yılİş hayatınında okul hayatından farklı olduğunu sanmıyorum sana işini yaptırmak isteyenler, türlü türlü entrika kuranlar olacaktır. Boyun eğme bence.
01 Yorumla
Soran+1 yılÖyle oluyormuş cidden yüzüme gülüp arkamdan kuyu kazıyorlarmış
+1 yılGaliba her şeye evet diyorsun değil mi?
14 Yorumla
Soran+1 yılEvet kim ne derse yapıyorum itiraz edemiyorum
- +1 yıl
Hayır demenin önemini araştır videolarını oku
https://youtu.be/i1MVR546vTs
Çizgilerin olsun her şeye evet dersen çizgilerin kesik kesik olur
Soran+1 yılAma nasıl hayır denir bilmiyorumki
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
5Cevap
Kızlar Bir Adım Öne konusunda 505 cevap paylaştı. Kendi yaptığın iş dışında diğerlerine evet demeyeceksin yoksa seni kölen yaparlar. Uyanık ol hayır demesini bil kanma kimseye
14 Yorumla
Soran+1 yılKöle oldum gibi zaten
Soran+1 yılKanmıştım işimden oldum😂
Hayir demesini ogren. isini duzgun yap ama baskasinin isini yapma
00 YorumlaAğır başlı ol herşeye tamam deme
15 Yorumla
Soran+1 yılHer şeye tamam dedim baktım çok iş yıkıyorlar karşı çıktım çalışmaya devam edemeyiz yarın gelme dediler
Soran+1 yılEvet dün gece oldu bugünde gitmedim
Soran+1 yılHep hayırlısı için dua etmiştim zaten
saf olmayarak
02 Yorumla
Soran+1 yılSaf olmamayı nasıl başaracam
Gizli Üye(30-35)+1 yılne is yapiyorsun
05 Yorumla
Soran+1 yılKız yurdunda kasiyerdim sözde ana kasiyerlikte kalmadı
Cevap sahibi+1 yılneler yaptiriyolar
Soran+1 yılÇay dolduruyorum tatlıları yerleştiriyorum dolaplara depodan mal getirip yerleştiriyorum gece temizlik yapıyorum getir götür arada döner ustası sigaraya gidiyor döner çeviriyorum mısır patlatıyorum yoğunluk yoksa ücretleride ben alıyorum zaten hiç oturmuyorum
Cevap sahibi+1 yılbaska bir is bulsan
Cevap sahibi+1 yılolmaz mi
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > İş hayatında kendimi ezdirmemek için ne yapmalıyım? Nasıl uyanık olunur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar