Mülakatlarda çok aşırı heyecan yapıyorum bu durumdan nasıl kurtulabilirim?

Bugün mülakata gittim 4 saat orada bekledik sıra bana gelince heyecan geliyor. O an konuşurken sesim titriyor. Bunu gören işveren direk heyecan yapmana gerek yok dese de nedense aşırı duygusal bir hale geliyorum. Dokunsa ağlayacak gibi oluyorum. Bu beni çok fazla olumsuz etkiliyor. Kendimi gelistirmeme rağmen her konu da bir sadece heyecanımı kontrol edemiyorum daha önceden psikoloğa gitmistim bana hicbir şeyin yok dedi benim yanımda rahat konuşuyorsun dedi ama nedense kendimi anlatmaya gelince yüzüm kızarıyor. O an farklı biri oluyorum normalde çok fazla duygusal biri değilim daha çok mantığımla hareket ediyorum ve bu yüzden sonradan pişman oluyorum. Kendimi rahatlatmak için o an iyi şeyler düşünmeye çalışsam da sesim belli ediyor. Buna çare var mı? Son senem bu yıl daha önce önlisans okudum. Çok fazla kursa gittim. Ama bu heyecana çare bulmam lazım.
Mülakatlarda çok aşırı heyecan yapıyorum bu durumdan nasıl kurtulabilirim?
Cevapla