20 sene sonra nasıl bir hayatınız olsun istiyorsunuz, hayallerinizden bahseder misiniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
20 seneye gerek yok 8 sene sonram şu şekilde olacak
bu seneyi saymazsak 2 sene sonra mezunum 2.75 ortalama ile sonra ales yds falan filan derken california ucla da rezervuar jeolojisi üzerine ylisansa gidicem orada iki sene kaldıktan sonra türkiye petrolleri anonim ortaklığında uzman petrol jeologu olarak işe giricem 5000 tl maaş 800 prim ve saatlik arazi harcirahı gibi aylık gelirim olacak 5 sene tpao da çalıştıktan sonra exxon mobil ya da schulumberger ya da halliburton gibi bir şirkete kapak atıcam o zaman daha manyak olacak işte petrol platformu üzerinde geçicek hayatım belki çok kazanıcam ama harcayamayacam
jeolog olmak zor iş sevdiklerinizden ayrı kalacaksınız o arazi benim bu kuyu senin taşla toprakla mineralle kafayı bozarsınız00 Yorumla
+1 yıl5 dakika sonra bile hayatta olmayacağımızın garantisi yokken 20 sene sonrasını düşünmek salaçka geliyor bana..o kadar yaşarsam sağlıklı olayım yeter
20 Yorumla
umm, öncelikli hayalim dünyayı dolanan avare bir gazeteci olmak. kendime ait bir evim, lüks eşyalarım olmayacak, varımı yoğumu bu uğurda harcayacağım. savaşın, acının hüküm sürdüğü yerlere gidip, hiç kimsenin çekmeye cesaret edemeyeceği fotoğrafları çekip, haberler yapıp insanlara savaşın anlamsızlığını göstermeye çalışacağım. bu uğurda kendimi harcayıp, artık sıyırma derecesine geldikten sonra da "peyote kuzum sen niye siyasete atılmıyorsun?" diyenlerin gazına gelip bir parti kurardım. fakat bu parti %10 barajını bile geçemezdi, ben de o utançla elimi ayağımı bu işlerden çeker, bahçesi olan kulübemde kedilerimle moruklardım.
böyle fantazik bir hayal işte benimkisi de.10 Yorumla
+1 yıl5 yıl sonra (29 yaşımda) evlenmeyi ve 30 yaşımda çocuğum olmasını, sosyal hayatımı evliliği sıkıcılıktan kurtarmak adına olabildiğince yoğun tutmayı, çalışmayı, çocuğumu büyütmek için 2-3 yıl ev hanımlığına geçmeyi,çocukla ilgili bir sıkıntı yok ise tekrar çalışmaya başlamayı, ve ailece tatil planlarını yoğun tutmayı düşünüyorum. Kesinlikle evlenince evine karşı özenli ve kocama iyi bir eş, ve çocuğuma iyi bir anne olmak için kendi paralayacağımdan eminim.bu ilk on yıllık planım. 20 senenin ne göstereceği, bu planımın tutmasına bağlı, kendime güveniyorumda evleneceğim adamda inşAllah buna layık birisi olur :(
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
9
Cevap
7Cevap
+1 yılDeli bir editör olacağım…
Babamın bana miras bıraktığı daireleri satıp, şehir dışına yerleşeceğim. Ön bahçemde bir sürü çiçek ve arka bahçemde domates maydanoz falan olacak. Kocamın genç sevgilileri olacak, ben onları bileceğim ama bilmemezlikten geleceğim. Ben ise kocasına aşık olmayan bir kadın olarak aşığıyla ancak hafta içi görüşebilen; bunun dışında yaşlanmış, çocuk sahibi bir kadının sahip olabileceği ideal vücut tipine sahip olacağım. Kendi meslek grubumla ilgili haftalık bir dergide yazı yazacağım. Saçlarım beyazlamış olacak, ben onları kolaylıkla renkten renge sokabileceğim ve zamandan kazanmak için saçlarım kısacık olacak. Üstelik hayatımdan da mutlu olacağım.
Yani umarım. Böyle olur.214 Yorumla- +1 yıl
bende senin hayatını yazan yazar olacağım fıstık :)))
- +1 yıl
Birilerine ilham olabileceğim konusunda hep eksik görmüşümdür kendimi.
Öyle ahım şahım bir yaşantım yok. En azından kaleme layık olacağını sandığım...
Pek ilgi de çekmez sanırım. Bence farklı hayatlar daha güzel olabilir. - +1 yıl
yazarın kabiliyeti devreye giriyor burada, durgun denizden bile kalın bir kitap çıkartabilirim :))
- +1 yıl
Senin böyle incilerin olduğunu bilmezdim.
Yani olağan bir yetenek var ama fiiliyata dökmekte her yiğidin harcı değil neticede.
Hadi bakalım. sıkı bi' gözlem ve kalemi tutuş tarzından ortaya güzel şeyler çıkabilir... - +1 yıl
daha önce ortaya koyduğum eserler var, balık burcu olmanın avantajlarıda var tabiki, ama bunun için kafa yormak lazım biraz ve zaman
Soran+1 yıldeli olmasan,babandan miras kalmasa da sana hediye etse o evleri, kocanın sevgilileri çok da genç olmasa, ve onların varlığından haberin olmasa , sen kocanı da sevsen aşığını da, vücudun güzel kalsa, aşığını haftasonları da görebilsen daha güzel bir hayal olmaz mı :)
- +1 yıl
Gerçekçi olup acıları tadarak mutlu olmak varken neden olmayacak şeyleri hayal edip mutsuzluğa kapılayım?
Bu tat güzel...
Soran+1 yılya aşığın olmazsa peki, onu hiç düşündün mü? belki hala çok iyimsersindir?
- +1 yıl
Kocayı bulan aşığını da bulur.
Ya koca bulamazsam? Bence en kötüsü bu olurdu. Bulamamak değil, ihtimaller...
Soran+1 yılbu ne evlilik sevdası?
- +1 yıl
Güldüm.
Soran+1 yılböyle diyenden korkacaksın, iki seneye evlenirsin sen.
- +1 yıl
Seninki ağzımdan birkaç bilgi almak için verilen çabadan başka bir şey değil.
Beni tanımak istersen yazdıklarıma bakma. Anlık, gelişine kurduğum cümleler.
Bu metni de eski blogumda paylaşmıştım. Şu an daha farklı düşündüğümü söyleyebilirim.
Evlenirsem buraya tekrar yazarım.
Soran+1 yılne yalan söyleyeyim kimsenin derdi beni germiyor. muhabbet olsun diye yazıyorum işte, neden ağzından laf almaya uğraşayım ki?
Önce güzel bir kariyer daha sonra yurtdışı dil okuluna gidicem daha sonra kariyerimde yükselebilirim ama ondan önce paraları biriktirip kendime bir ev almak ev çok önemli gerisi gelir evlenmeye niyetim yok hem olsada yine kendime ait bir evimin olması garantidir benim için
00 Yorumla
+1 yılgeleceğimle ilgili hayaller kurmuyorum,planlar yapmıyorum artık çünkü RABBİMİN gücüne gidebilir
ki keza neyin hayalini çok kurduysam mutlaka üzüldüm
o yüzden gaybı ALLAH bilir diyorum ve,ALLAHIM hakkımda ne isterse o herşeyin hayırlısını versin her zaman bana ve hepimize Amin00 Yorumla
+1 yılkucuk guzel bı aıle bana yetecek kadar bı gelır. huzurlu bı yasam. .yukseklerde gozum yok...benı seven bı es bıttı gıtttı. oh mıs gıbı
00 Yorumla
+1 yılhayallerle yaşamıyorum yaşamamam gerekeni yaşarım gersi teferruat
00 Yorumla- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 710 cevap paylaştı.
+1 yıl3 çocuklu evini alabilmiş olan (inş) birde dükkanı iyi iş yapmış olan bir bağyan olurumm heralde.
00 Yorumla
+1 yılİzmirde kendi evimde kocam ve 2 tane cocuğumla görüyorum kendimi :D
01 Yorumla- +1 yıl
vay be bende ona benzer birşey görüyorum
Hayallim guzel bir is, ev, araba ve yuvam olmasini isterdim. Saglikli olupta tabiki.
00 Yorumla
+1 yılİstediğim meslek, m3 ve güzel bir daire.
Meslek olursa bütün bunlar rahat olur. Ha bi' de bir köpek.
Hepsi elimde olan şeyler, bakalım...00 Yorumla
+1 yılsimdiden 5 yil aralıksiz çalışıp gelecekte calismamayi dusunuyorum...
04 Yorumla
Soran+1 yılsence mümkün olacak mı?
- +1 yıl
olamayabilir her seyin bir kotu yolu vardir %50 ihtimal var bizimkisi dert degil bir heves olsada olur olmasada olmasa calismaya devam
Soran+1 yılumarım başarılı olursun.
- +1 yıl
tesekkurler sef cümlemize...
pdr okuyacam psikolojisi bozuk çok var türkiyede karlı iş
10 Yorumla
+1 yılprofıl resmınızın amacı nedır
13 Yorumla
Soran+1 yılben sizinkini soruyor muyum?
- +1 yıl
merak ettim amacım kötü değildi kusura bakma
Soran+1 yılbenim de değildi.
o kadar uzun yaşayacağımın garantisi yok...
00 YorumlaOresmideğiştirmemetsadecebiöneri.
00 Yorumlavalla tek hayalimm polis olmak inşallah tabii :)
00 Yorumla
+1 yılAz acısız bir ölüm.
04 Yorumla
Soran+1 yılölümü mü hayal ediyorsun?
- +1 yıl
tüm hayal ettiklerimi hiç ummadığım bir anda bozacak kaçınılmazlığı.
Soran+1 yılölümü düşünmenin yaşamaya yararı yok. karamsa olma o kadar.
- +1 yıl
öyle tabiki en azından bir sonraki adım için karar vermemde önemli rol oynayabilir.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Kendiniz için nasıl bir gelecek hayal ediyorsunuz, idealleriniz neler?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar