2 yıllık kontrol ve otomasyon bölümü çok mu zor?

Düz lise çıkışlıyım fakat ek kontenjan ile bu bölümü kazandım. bayramdan sonra derslere başlamayı planlıyorum. Sizce bölüm dersleri çok mu zordur? Temelden mi başlarlar? Sınıfa yetişebilirmiyim?

Şimdiden teşekkürler.
2 yıllık kontrol ve otomasyon bölümü çok mu zor?
Cevapla