ODTÜ makine mühendisliğini 3.45 ortalamayla bitirdim. Ama işsiz kaldım. Tornacılığa başvurayım mı?

Arkadaşlar yaklaşık 1 yıldır işsizim. ODTÜ'yü 3.5 ortalamayla bitirdim. Ama iş bulamıyorum. Hİçbir yerde iş yok. Ailem zor durumda ve artık bana bakamıyorlar. Git demeye gönülleri el vermiyor fakat artık istenmediğimi hissedebiliyorum. Benim yüzümden babam istediği arabayı bile alamadı yıllardır. Yüzüm yok. İnternette 1200 liraya yetiştirilecek tornacı arandığını gördüm. Başvurdum. Sizce bu işe gireyim mi?
ODTÜ makine mühendisliğini 3.45 ortalamayla bitirdim. Ama işsiz kaldım. Tornacılığa başvurayım mı?
Cevapla