ODTÜ Fizik (İngilizce) okursam işsiz kalır mıyım?

Arkadaşlar merhaba, ailem tıp okumamı istiyor fakat ben biyolojiden nefret ediyorum kalmış ki detaylı bir şekilde bölümünü okumayı düşünmek beni şimdiden kanser ediyor. Matematik ve fiziğim iyidir. Fiziğe ayrı bir ilgim var. ODTÜ Fizik bölümünü ingilizce okursam başarı elde edebilir miyim? Proje ve araştırma yönüm iyidir. Teorik ve deneysel derslere ilgim var. Ayrıca meslek olarak önümde hangi seçenekler olur? Teşekkür ederim şimdiden...

ODTÜ Fizik (İngilizce) okursam işsiz kalır mıyım?
Cevapla