Bu bölümlerden mezun olursam işsiz kalır mıyım?

Koç üniversitesi düşünüyorum. Bölüm olarak da arkeoloji ya da tarih. Bildiğiniz gibi bu iki bölümün Türkiyede pek bir imkanı yok siz daha okurken işsiz statüsüne yerleşiyorsunuz. Ama ben alealede bir üniversite değil Koç üniversitesini düşünüyorum ve kazanacağımdan neredeyse eminim. Koçtan mezun olan işsiz kalmaz diye düşünüyorum ama bilmem bu düşüncem ne kadar doğru. Sizce bu bölümlerden birisini Koç gibi bir üniversitede okusam bile işsiz kalır mıyım? Lütfen dalgaya alıp cevap vermeyin.
Bu bölümlerden mezun olursam işsiz kalır mıyım?
Cevapla