Siyaset bilimi ve kamu yönetimi okuyorum sizce mezun olunca kendimi gelistirirsem işsiz kalır mıyım?

Siyaset bilimi ve kamu yönetimi birinci sınıfım derslerim kötü geçti 2.5 ders ortalamam bazı olumsuzluklar yaşadım ama bölümüme aşığım resme seneye sınıf birincisi olmak notlarımı yüksek tutmak istiyorum ingilizce kursuna başladım yanında açıktan iktisat okumayı düşünüyorum peki sizce kendini geliştiren birisi bu bölümde is bulması imkansız mı?
Siyaset bilimi ve kamu yönetimi okuyorum sizce mezun olunca kendimi gelistirirsem işsiz kalır mıyım?
Cevapla