Siyaset bilimi ve kamu yönetimi okuyorum 2. sınıfım bölümümü çok seviyorum ama herkes diplomalı işsiz olursun diyor öyle mi?

Bölümümü çok severek isteyerek yazdım ortalamam 3.86 İngilizce kursuna gidiyor kendimi geliştemeye çalışıyorum 2. Sınıfım bu sene KPSS çalışmaya başlayacağım ama kimle konuşsam hevesim kırılıyor torpilim yok işsizsin kesin boşa uğraşma diyor öyle mi cidden?
Siyaset bilimi ve kamu yönetimi okuyorum 2. sınıfım bölümümü çok seviyorum ama herkes diplomalı işsiz olursun diyor öyle mi?
Cevapla