Siyaset bilimi ve kamu yönetimi mezunu olunca neden direkt diplomalı işsiz gözüyle bakılıyor?

Ülkede çoğu bölümde işsizlik var artık ben çok severek yazdım bu bölümü küçüklükten beri hayalimdi şimdide çok severek okuyorum ortalamam 3.76 üzgünüm Kırıkkale’de okuyorum ama mezun olunca hiç değilde bi banakacı da mı olamam akademisyen ya da kamu memuruda da mı olamam direk hiç bir şey olunmayan işsiz bir bölüm mü İngilizce ve diksiyon kurslarına gidiyorum
Siyaset bilimi ve kamu yönetimi mezunu olunca neden direkt diplomalı işsiz gözüyle bakılıyor?
Cevapla