Sağlık ocakları KPSS siz tıbbi sekreter alıyor mu?

Arkadaşlar soruda olduğu gibi bir de alırsa İşkur bünyesinde mi alır? Bir de ben işbaşı eğitim programıyla işe girmiştim 3 ay dolmadan istfia etmek durumunda kaldım. Şimdi 12 ay boyunca işkurdan faydalanamıcakmıyım? internetten mazaretsiz fesih durumlarında katılımcı 12 ay işkurdan yararlanamaz diyor. Mazaretsiz derken ne kastediyor? Benim dilekçemde işyerine uyum sağlayamadığımdan falan vb şeyler yazıyordu dilekçemi ben yazmadım zaten ordaki görevli çıkarttı Bu mazaretsiz mi oluyor şimdi? inşallah bilen birileri yardımcı olur.
Sağlık ocakları KPSS siz tıbbi sekreter alıyor mu?
Cevapla