Almanya'da psikoloji okuyup klinik psikolog olmanın nasıl bir getirisi vardır?

Psikolog un iyi kazandığı falan söyleniyordu. Aslında Almanya'da 2 sene deneyip hoşuma gitmiyorsa başka bir ülkede bu Amerika olabilir orada yaşama planı var kafamda. Aslında Amerikada daha önce 1 sene kaldım fakat döndüğüme çok pişmanım. Ve oraya geri dönmek çok istiyorum. Fakat annem evleniyor onun arkasından gitmek zorundayım. Annemin imkanı yok şuanlık beni Amerikaya gönderebilecek. Benim de kendimi geliştirmeye ihtiyacım var. Daha araba kullanmayı bilmiyorum bunun gibi bilmediğim şeylerdeki eksiklikleri gidermeyi planlıyorum. Almanya'da yaşamanın avantajları neler? Ya da üniversite okumanın? Peki Alman vatandaşlığını alınca avantajlar neler? Ve nasıl alınır? Öğrenci olarak gidecek biri Almanya'da Alman vatandaşı nasıl olabilir? Amerika'ya Almanya'dan nasıl gidilebilir? Tavsiyeleriniz neler?
Almanya'da psikoloji okuyup klinik psikolog olmanın nasıl bir getirisi vardır?
Cevapla