Grafik tasarım bölümü staj defteri dolduruyorum aynı bölümde staj yapmış arkadaşlar varsa bana yardımcı olabilirler mi?

Arkadaşlar stajı naylon yaptım yani gitmedim ve defteri doldurup bir an önce teslim etmek istiyorum yardımcı olacak varsa teşekkürü borç bilirim.
Grafik tasarım bölümü staj defteri dolduruyorum aynı bölümde staj yapmış arkadaşlar varsa bana yardımcı olabilirler mi?
Cevapla