İsminin başına TC koyanları eleştirenlerin, avatarlarını RABİA yapmasına ne diyorsunuz?

TC Yazınca Türkiye'yi mi kurtarıyorsunuz diye eleştirenler, Rabia yazınca Mısır'ı kurtaracaklarını mı sanıyorlar acaba?

Dinci kesim (Dindar demedim dindar insana saygım vardır) bu ikiyüzlülükten riyakarlıktan kurtulmadan bu sorunlar çözülmeyecek.

Laikçi kesimde de, Dinci kesimde de bizden-sizden ayrımı yapan ve karşı görüşleri alay konusu yapan herkesi ahlaken zayıf buluyorum.
İsminin başına TC koyanları eleştirenlerin, avatarlarını RABİA yapmasına ne diyorsunuz?
Cevapla