Ygs sıralamam yüz altı bin geldi. Lysye gireceğim ama hiç çalışmadığımdan umudum yok. Mamafih aşçılık bölümüne gidip, dgs ile beslenme ve diyetetik bölümüne geçme ihtimalim %100 ama buna değer mi?
Bir seçim yapmam gerekiyor ve hayatım bu temel üzerine kurulacak. Yani ona göre yorum yapın. Aslında karar verdim gibi fakat biri beni ikna edebilirse bundan vazgeçerim. İki sene kaybedeceğim ama sevdiğim meslek bu olduğu için doğruyu içinde bulunduğum durum nedeniyle analiz edemiyorum.
Bir seçim yapmam gerekiyor ve hayatım bu temel üzerine kurulacak. Yani ona göre yorum yapın. Aslında karar verdim gibi fakat biri beni ikna edebilirse bundan vazgeçerim. İki sene kaybedeceğim ama sevdiğim meslek bu olduğu için doğruyu içinde bulunduğum durum nedeniyle analiz edemiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar