Beslenme ve diyetetik bölümüne dgs ile geçiş yapmayı düşünüyorum?

Ygs sıralamam yüz altı bin geldi. Lysye gireceğim ama hiç çalışmadığımdan umudum yok. Mamafih aşçılık bölümüne gidip, dgs ile beslenme ve diyetetik bölümüne geçme ihtimalim %100 ama buna değer mi?

Bir seçim yapmam gerekiyor ve hayatım bu temel üzerine kurulacak. Yani ona göre yorum yapın. Aslında karar verdim gibi fakat biri beni ikna edebilirse bundan vazgeçerim. İki sene kaybedeceğim ama sevdiğim meslek bu olduğu için doğruyu içinde bulunduğum durum nedeniyle analiz edemiyorum.
Beslenme ve diyetetik bölümüne dgs ile geçiş yapmayı düşünüyorum?
Cevapla