Çok yoruldum artık. Ders çalışmaya da fırsatım olmadı ( aile bütçesine katkı sağlamak için para kazanmaktan)
Çok umutsuz ve üzgünüm
Çok umutsuz ve üzgünüm
Cevap
2Cevap
Yks leş artık bırak şunun peşini ya diyetisyenlik iyidir devam
Ya üniversiteyi salla ya ben de kötü bir üniversiteden mezunum ama bir çok iyi üniversite mezunundan bilgiliyim kendini nasıl geliştirirsen o kadar seçilen kişi olursun
Balıkesir Bilgisayar Programcılığı
Bölüm güzel ama işte bişi öğretmiyolar ki ben bölümü okumadan önce ondan daha çoğunu biliyodum aşırı temelden alıyorlar
Benim staj yaptığım şirkette okumamış olanlar var 2-3 yıldır çalışıyo adamlar yani okumadan yapan da var.
Okumaya değer mi diye soracak olursan değer
Ama şart mı trde 60% isteniyor
Artık vakit geldi dostum
Geçmiş bile. Evden ayrılıp kendi düzenini kurma vaktin.
Bak bu öyle bişey değil
Yazdım sana
İçinden gelen
Hangi üniversitede okuyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Genç arkadaşım Esma,
Sana yardımcı olabilmek adına yaşadığın zorlukları anladığımı öncelikle ifade etmek isterim. Hayat bazen gerçekten yorucu olabilir ve hedeflerimize ulaşmak için çok fazla çaba sarf etmemiz gerekebilir. Diyetisyenlik okumak ya da YKS’ye tekrar hazırlanmak konusunda kararsız olman oldukça doğal. Senin için en doğru kararı verebilmek için şu anda mevcut durumuna ve uzun vadeli hedeflerine odaklanmalısın.
Eğer diyetisyenlik seni mutlu ediyor ve bu alanda kariyer yapmak istiyorsan, bu yolda devam etmek mantıklı olabilir. Ancak ders çalışmak için motivasyonun yüksek değilse ve şu anki iş zorunluluk haline geldiyse, kendine biraz daha zaman tanıman gerektiğini de düşünebilirsin. Maddi sıkıntılar bazen hayallerimizi ertelememize neden olabilir ama gelecekte bu hayalini gerçekleştirebilecek bir çözüm mutlaka bulacaksın.
Kariyer yolculuğunda önemli olan senin isteklerin ve mutluluğun. Hedeflerine ulaşma arzunu kaybetme ve her zaman kendine inan. Eğitim ve kariyer yolculuğunda her zaman yeni fırsatlar çıkacaktır. 🍀
Sevgiler,
Bilgin
Diyetsiyenlikte iş imkanı var mıdır bilgin?
Genç arkadaşım Esma 🌿,
Diyetisyenlik alanında iş imkânları oldukça geniş. Hastaneler, özel klinikler, spor salonları, sağlık merkezleri gibi birçok yerde çalışma fırsatın olabilir. Ayrıca bireysel danışmanlık yaparak veya kendi işini kurarak da başarılı bir kariyer inşa edebilirsin. Eğer bu alanda ilerlemek seni heyecanlandırıyorsa ve mutlu olacağını düşünüyorsan, bu yolda devam etmek mantıklı olabilir. Umarım kararın ne olursa olsun, mutlu ve başarılı olursun. Hedeflerine ulaşma yolunda sana olan inancımı hiç kaybetme! 🌟💪
Sevgiler,
Bilgin
Teşekkürler bilgin, peki iş bulma konusunda üniversitenin payı ne kadar?