Mantıklı bir seçim mi üç yıl staj o kadar sınav vs bir de stresli bir işmiş ama geliri güzel muhasebeyide seviyorum mali müşavir olmak isterim sizce Nasıl bir meslek?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılben muhsebe okuyorum Şu an hic istemeyerek okuyorum ama eger üniversitede degistiremezsem bende mali musavir olucam ama olabilmek icin baya bir yil gecmesi lazim heleki büro felan acmak😀
017 Yorumla
Soran+1 yılOlsun ya çok istiyorum bişeyleri başarabilmek ygs kazanamayıp tıp okuyamadıysam iktisat okur muhasebecilerin patronu olurum
- +1 yıl
yani bide seviyosan o meslegi ol o zaman kendi isinin patronu olmak varsa sonunda :) benim ablam İstanbul üniversitesinde malu müşavirlik okuyo cok severek hemde mastir felan yapicam dio bide 😀
Soran+1 yılÜniversitede mali müşavirlik okunmuyor ki iktisat işletme vs okuyup sınavla ve stajla mali müşavir olunuyo
- +1 yıl
ben bolumden yola ciktim iktisat okuyo kendisi ne kadar severek yaptigini söyledim sana:)
Soran+1 yılHe anladım bende çok seviyorum ya iktisat bitirip hemen mali müşavirlik sınavına girmek istiyorum
- +1 yıl
kafanda tam belirlemissen bunu oku derim mali musavirin ucretide iyi benim daha aklimda netlesen bisey yok keske olsada hayal kursam 😀
Soran+1 yılBak eğer muhasebe üzerine gideceksen sen de bunu düşün derim muhasebecilerin patronu resmen
- +1 yıl
evet Şu an bilgisayarli muhasebe okuyorum anliyorum yapiyorum ama sevemiyorum daha staja baslamadim yazin baslicam o ortami gorucem ondan sonra netleşir heralde kararim 😀
Soran+1 yılBende seneye başlıcam Staja ama fazla iş yaptırmayan bir yer yani daha çok ygs lys çalışıcam
- +1 yıl
aynen meslek dersleri yuzunden ygs yi cok stres yapiorum Şu an staj yapicam yer muhasebe burosu olcak Şu an okulda hangi programi gosuyosun eta logo vs
Soran+1 yılEta görüyoruz biz
- +1 yıl
biz ikisini goruyoz ama daha cok muhasebeciler mikroyu kullaniyolarmis. d gerci hepsi ayni fatura fis kasa 😀
Soran+1 yılMuhasebe den mahsuptan yapıyosun bütün kayıtları hiç kasayla uğraşmadan 😂 etayı seviyorum ya ama başka programda olsa kullanırım öğrenirim hemen mantığı aynı
- +1 yıl
aynen mal alip mal satiyoz o kadar😂para geldi para gitti
Soran+1 yılKolay bence ya Adam akıllı yaparsam zor bir iş değil
- +1 yıl
evet kolay ama severek yapmak onemli olan
Soran+1 yılBen seviyorum
+1 yılmali müşavirlik demek su dünyada gördüğün bütün mesleklerin atasidir. zaman alan eğitim süreci var ama her daim kararlı olup yol almak lazım.
010 Yorumla
Soran+1 yılBaya iyi ve kendini geliştirdikçe yaşam kalitesi garantisi veren bir iş ama toplum içinde pek saygınlığı yok sanırım kime sorsam söylesem mali müşavirlik ne diyo
- +1 yıl
evet çünkü 1. ve 2. sınıf tacirler yani ticari işletmeler falan bu meslekle hasirnesir dönem için hesaplarını mali müşavirler yapıyor. muhasebeciyim desen anlarlar çünkü mali musavir denince bilmezler
Soran+1 yılAma mali müşavir demek kulağa daha güzel geliyo resmen ismi bile saygın baksana mali müşavir muhasebecilerin patronu
- +1 yıl
bilgisi tam olan insan bunu anlayabilir bilgi eksikliği olan yüzüne bakar ve ne diyorsun der. ama güzel meslektir ayda en düşük 15.000 tl kazanırlar ki bunu kazanınca da bu ay kesat derler aynı zaman da eğitim sürecinde yevmiye ve tek düzen hesap planı bilmen şart
Soran+1 yılYevmiye gözüm kapalı yapıyorum ya tek düzen hesap planında da en çok kullanılan hesaplar aklımda diyelim ki büro açtım kendime daha çok çok yeniyim kendime Nasıl işletme bulucam Nasıl büyütücem
- +1 yıl
ya zamanla ama bulunduğun yerde staj yaptın mi yaptiysan oradan müşteri edinebilirsin
- +1 yıl
bulunduğum şehirde mali musavir olup diğer şehirlerden mükellefi olan bir çok mali musavir var
Soran+1 yılBilmiyorum ya ilk başlarda esnafla falan çalışırım büyük ihtimal mali müşavirlik binasını gören gelir tabi merkezi bir yerden büro açarım
- +1 yıl
tabi bakalım hayırlısı olsun
Soran+1 yılHayırlısı olsun ya
+1 yılBabam malimüşavir tek başına yürütüyor işleri birlikte çalıştığımız da oldu yorucu epey mükelleflere de bağlı bu durum
019 Yorumla
Soran+1 yılGeliri baya iyi mi babanın
- +1 yıl
Aylık net gelir söyleyemem ama iyi çünkü dediğin gibi mükellefe göre değişiyor hepsi zamanında ödeme yapmıyor şehir dışında ihracat şirketlerinin muhasebesini de yaptı hala daha alacaklar durur battı şirketler çevre meselesi çevre kazanacaksın zamanla hadiyince uçuk meblağlar kazanamazsın belki bir şirkete muhasebe müdürü olursun ama giriş çıkış saatin serbest olmaz
Soran+1 yılYa işte çevre kazanma konusunda korkularım var diyelim mali müşavir oldum büroyu açtım Nasıl işletmelerle iş yapmaya başlayabilirim kimse beni tanımıyo ki
- +1 yıl
Ahaha iktisat mı okuyacaksın gel bizim okula
- +1 yıl
Staj yaptığın yerle aranı iyi tut önemli sana mükellef paslasın babam 90 lı yıllarda bir ymmm'nin yanında yapmıştı stajı
Soran+1 yılAynen iktisat okuycam hangi okuldasın
- +1 yıl
İstanbul üniversitesi ingilizcesindeyim bölümün ama şaka biyana tavsiye etmem okulu ha okulla işim olmaz dersime bakarım diyosan bu yıl bir iktisatçı gelmiş dersimize giriyo özverili adam piyasanın içinden gelmiş şirketlerde çalışmış doç okuldan çıkma proflar doçlar gibi boş değil yani böyle hocalar da var
Soran+1 yılMarmara iktisat düşünüyodum aslında
- +1 yıl
Orda geçme notu 40 diye biliyorum bizde 50 geçme notu ve çan var şöyle vizeden ne alırsan al finalde 50 alamazsan büt, finalden 50 alırsan çana dahil olabiliyosun marmarada okuyan arkadaşım yok hiç iktisatta hocaları nasıl bilmem ama ing iktisatta bizden önde okul sıralaması bizim okulu dokuz eylül bile geçti geçer çünkü kontenjanı sınırlı ya aslnda iktisat işletme uluslarasi siyaset gibi bölümleri bir boğaziçi odtüde okumuyosan diğer okullar aynı bu iki okulla diğerleri arasında bir çizgi var bilmiyorum özelde okur musun
Soran+1 yılÖzelde okumam ya bir de İng iktisat okuyamam ben o kadar güvenmiyorum kendime biliyorum Boğaziçi odtü vs okumayınca diğerleri aynı da Marmara eve yakın 😂
- +1 yıl
Yaşın kaç bilmiyorum ama zamanın varsa yaz ingilizce, hazırlık bile oku tabi ingilizce fobin yoksa tadını çıkar okulun bol bol güvenmeyecek bir şey yok en kral kitabın bile türkçe çevirisi bulunuyo sınav öncesi :D sen idealist birine benziyosun senin gibi tipleri biliyorum whatsal grup yöneticisi havası var sen de :D kadıköyde de mi marmaranın kampüsü
- +1 yıl
Pardon göztepe
Soran+1 yılAynen Göztepe'de aslında ingilizce bitirmek daha iyiymiş ama şirketlerde çalışmak isteyen biri içn ben mali müşavirlik istiyorum İngilizce pek lazım olur mu bilmiyorum idealist biri miyim onu da bilmiyorum ama işimin patronu olmak istiyorum kimsenin emrinde çalışamam
- +1 yıl
Belli mi olur ilerde muhasebe şirketi açarsın ben de sizin şirkete iş başvurusu yaparım sen cw mi incelerken bir yandan ingilizce konuşuruz bir yandan ben limonata mı yudumlarım Hahahahaha bak bir kızın babası yeminli adam paraya para dendiği zaman paraya para demiyordu düşün özveri meselesi tabi işler her zaman yolunda gitmiyo o yüzden erkenden bu kadar plan yapma okulun tadını çıkar
Soran+1 yılAynen her şey dört dörtlük gidicek diye bir Kural yok ama ne biliym bir tıp kazanamıyorsam iktisat okurum muhasebecilerin patronu olurum alanımda en iyisi olurum daha iyi
- +1 yıl
İktisat hukuk kazanamayanların avuntusu diye biliyodum ama tıpın avuntusu muymuş
Soran+1 yılAvukatlık hiç bir Zaman istemedim doktorluksa beş altı yaş hayalimde ama avuntu olarak bakma üzülüyorum ya çünkü ben muhasebeyi zevkli buluyorum ve gerçekten seviyorum hani kazanıp gitsem üzülmem aksine çok sevinirim mali müşavir olup işimin patronu olmak istiyorım
- +1 yıl
Ayy anladım patron sensin :D
Soran+1 yılCkdmskxkxkskkskx
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
4
Cevap
4Cevap
+1 yılMeslek zor değilde her 2 bitanadan birisi mali müşavir bürosu. Herkes yapıyor ileride para kazanamazsin
03 Yorumla
Soran+1 yılAynen çok mali müşavir var ama çokta esnaf var illa büyük işletmenin defterlerini tutmak gerekmez esnafın bile yeter ama tabiki ben birinci sınıf tacirlerin defterlerini tutmaktan yanayım
- +1 yıl
İnşallah umduğun gibi olur başarılar 😊
Soran+1 yılİnşallah
+1 yılaynen bizim arkadas yapcak ama bakalim staj goruyo Şu an sinavi kazandi
05 Yorumla
Soran+1 yılStaj ücretsiz ama ne kadar maaş alıyo acaba
- +1 yıl
1900 diye biliyorum
- +1 yıl
ama staji çalıştığı yerden gosteriyi
Soran+1 yılİyiymiş ya en azından parasını alıyo
- +1 yıl
tabi aynen
+1 yılMüşterin olmazsa kesinlikle açma mali üşavir turkiyenin en zor sınavı bence özel şirket gir babam bu işi yapıyor işçi ama mesela bunu 1 milyon alanda var 10000 alanda var biraz torpil ama aynı iş kafan karışmasın
00 Yorumlamali üşavirlik çok sıkıcı denen meslek ama arkan güçlü çokda paran varsa deli para bile kazanırsın ama çok bilgili olmanda lazım bağımsız denetim belgesi falan
00 Yorumla
+1 yılben mali müşavirlikde çalışıyorum sabrin varsa birde cok kapsamli yapabilirsen helal olsun..
04 Yorumla
Soran+1 yılYaparım gerçekten istiyorum ya maaşın ne kadar
- +1 yıl
dosya sayısına göre değişiyor
Soran+1 yıl3000 aldığın oluyo mu
- +1 yıl
Kapsamlı derken ne yönden
+1 yılHerşey para değil seviyorsan eğer düşünme ol derim
014 Yorumla
Soran+1 yılBaya seviyorum yani
- +1 yıl
Hiç düşünme o zaman para kazanmak kolay değil her işin zorluğu var güzelde geliri var bir ara ablamda düşündü ama 3 yıl stajı yapamayacağını düşündüğü için bıraktı
Soran+1 yılBen yaparım ya o kadar sıkıntı değil ama staj ücretsiz diye istememiştim ilk başta üç yıl ücretsiz çalışmak saçma gelmişti ama mali müşavirler gene para veriyormuş el altından emeğini
- +1 yıl
Verecekleri para 600-700 lira asgari ücretin yarısı 3 yıl dayanabilirmisin?
Soran+1 yılDayanırım sıkıntı yok sonunda güzel bir gelecek var
- +1 yıl
Öyle düşünüyorsa yap derim
Soran+1 yılOrtalama ne kadar kazanırlar
- +1 yıl
3 bin üzeri işini kapsamlı ve iyi bir şekilde yap 6bin olur
Soran+1 yılHayırlısı olsun ya ablan şu an hangi meslekte
- +1 yıl
Bimde kasiyer 😂
Soran+1 yılCiddi misin
- +1 yıl
Maalesef 😂
Soran+1 yılKısmet ya
- +1 yıl
Aynen 😃
+1 yılAnnemin mesleğiydi. Berbat bir iş bence.
04 Yorumla
Soran+1 yılYa ben muhasebeyi seviyorum ve mali müşavirlik muhasebeciliğin bir üstü işinin patronu oluyosun geliri de güzel
- +1 yıl
Biliyorum kendi belgen oluyor. Yani sen seviyorsan bize sormana da gerek yok.
Soran+1 yılMesaj atabilir miyim takip etsem sen yazsan
karın doyurur iyi iş.
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kızlar Bir Adım Öne > Sorular > Mali müşavir olup büromu açmak istiyorum arkadaşlar sizce zor bir meslek mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar